CBRE je světovým lídrem v oblasti poradenství v rámci sektoru komerčních nemovitostí. Ve více jak 440 kancelářích, které naleznete v 64 zemích po celém světě, poskytují naši odborníci ty nejkvalitnější služby našim klientům.
Náš tým v České republice umožňuje našim klientům v maximální míře zužitkovat výhody spojené s vlastnictvím, pronájmem či investicemi do komerčních nemovitostí. Služby, které poskytujeme, jsou komplexní a pokrývají veškeré aspekty komerčního real estate (od finančních, přes technické, provozní až po funkční aspekty).
V současné době hledáme vhodného kandidáta na pozici Technického manažera, který bude mít na starost správu logistických hal a dalších industriálních nemovitostí.
Náplň práce:
- Technické zajištění chodu komplexu logistických hal a řízení subdodavatelů
- Řízení BOZP a požární bezpečnosti budovy
- Řízení provozních nákladů
- Příprava podkladů pro rozúčtování nákladů
- Řešení technických problému v objektech
- Evidence technické dokumentace
- Pravidelný reporting
- Zodpovědnost za přípravu ročních budgetů
Profil kandidáta:
- SŠ / VŠ vzdělání technického směru
- Praxe v technickém oboru podmínkou, předchozí zkušenost se správou budov výhodou
- Komunikativní znalost anglického jazyka slovem i písmem
- Znalost práce s MS Office (především MS Excel)
- Schopnost samostatně řešit problémy
- Pečlivost, spolehlivost, příjemné vystupování
- AutoCad, znalost dalších programů výhodou
Nabízíme:
- Možnost stát se součástí renomované mezinárodní společnosti
- Moderní pracovní prostřední v centru Prahy
- Přátelský a profesionální kolektiv
- Možnost profesního rozvoje a vzdělávání
- Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 2 sick days, vánoční placené volno, stravenky, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění, kafetérie, možnost využívat kartu MultiSport)
V případě, že Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím Vaše CV prostřednictvím odpovědního formuláře.