- Plný úvazek
RSM CZ a.s. je uznávaná, česká, poradenská společnost, působící na trhu od roku 1993, která poskytuje služby v oblasti mzdového a finančního účetnictví, daní, oceňování podniků a nemovitostí, transakčního poradenství, trustových a IT služeb. Je součástí mezinárodní poradenské sítě RSM International.
Co bude vaším úkolem?
- Evidence přijatých dokladů, zadávání dat do informačního systému
- Objednávání stravenek, příprava podkladů pro zpracování mezd
- Back-office administrativa, výpomoc se správou pohledávek
- Administrativní podpora týmu interních financí
Budeme si rozumět, pokud:
- Máte zkušenost s administrativní prací
- Zkušenost s podvojným účetnictvím
- Umíte pracovat s PC (MS Office, především MS Excel, MS Word)
- Umíte pracovat samostatně, pečlivě a máte optimistický přístup k práci
Nabízíme:
- Tým mladých a dynamických lidí
- Flexibilní pracovní dobu a home office
- Občerstvení na pracovišti
- Příspěvek na vzdělávání a jazykové kurzy
- 5 týdnů dovolené
- Stravenky
- Multisport karta a zvýhodněný mobilní tarif
- Bezúročná zaměstnanecká půjčka
- Výroční a roční bonus