- 35 000 Kč
- Plný úvazek

Staň se součástí týmu v mezinárodní společnosti!
Jsme jedničkou na trhu. Největší externí callcentrum v České republice.
Budeš komunikovat se zákazníky příchozí linky a řešit jejich požadavky, ani obchod by Ti ale neměl být cizí :).
Co nabízíme
Vyděláš si: 18 000 Kč + průměrné bonusy 6 000 Kč
Nováčkovský bonus 12 000 Kč + 2 000 Kč po certifikaci
Práce na hlavní pracovní poměr – HPP8
Staneš se součástí super kolektivu (jsme mladí, starší, nejstarší – věk pro nás nehraje žádnou roli)
Všechno tě bez stresu naučíme, nemusíš mít zkušenosti
Pracovní dobu naplánujeme společně, ale flexibilita je pro nás důležitá :)
Po kom pátráme?
Po vás, kteří máte chuť do práce
Maturitní zkouška podmínkou
Umíte pracovat s pc
Nebojíte se pustit si pusu na špacír
Obchod a prodej berete jako výzvu
Hledáte práci v super kolektivu
Nástup od 1.9. 2019 (ale už v srpnu by jsi se učil novým věcem)
Co dalšího Vás tady čeká?
Práce na plný úvazek v rostoucí mezinárodní společnosti – stabilita zaručena
Stravenky v hodnotě 80 Kč – již od nástupu
Firemní neomezený tarif s 10 GB internetu za symbolickou cenu 89 Kč
Masáže přímo na pracovišti zdarma
Vstupní zaškolení a průběžná rozvojová školení na náklady společnosti, nechceme žádné závazky
Reálná možnost kariérního i osobního růstu.
Moderní klimatizované pracoviště v centru Brna, výborná dostupnost
25 dní dovolené
Multisport kartička
Super akce s kolegy, motivační soutěže a teambuildingy
Relaxační zóna v podobě ping pongu
Dotované automaty na občerstvení
Zvýhodněné služby banky, elektřiny, plynu a mnohé další benefity
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?