- 23 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Do výběrového řízení se přihlašujte přes stránky „Úřadu práce ČR – Kariéra na ÚP ČR“, kde naleznete podrobný popis daného místa a povinné přílohy:
https://www.uradprace.cz/procesni-manazer-generalniho-reditelstvi-uradu-prace-cr-praha-id-11000220–06–10–2025
Hlavní popis činností:
o Mapování a měření procesů a podílení se na jejich standardizaci
o Identifikace a návrh efektivních řešení pro optimalizaci procesů a zlepšení produktivity, následná implementace ve spolupráci s ostatními útvary.
o Poskytování školení a podpory zaměstnancům v oblasti principů zlepšování procesů a metodiky procesního řízení.
o Aktivní účast na rozvojových projektech a digitalizaci
o Spolupráce na zavádění a rozvoji kapacitního managementu.
o Podílení se na zavádění a rozvoji procesního reportingu v rámci organizace.
o Podpora zavádění kultury zlepšování procesů do organizace.
o Spolupráce a komunikace se všemi útvary v rámci Úřadu práce ČR a Ministerstva práce a sociálních věcí (MPSV).
o Analýza stávajících procesů a identifikace oblastí pro zlepšení.
o Návrh, implementace a optimalizace nových procesních postupů.
o Sledování výkonnosti procesů a vyhodnocování jejich efektivity.
Obor služby: „Nepojistné sociální dávkové systémy a zaměstnanost“
Plat: od 29 050 Kč do 42 140 Kč
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky povinné dokumenty:
o „žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo“ s uvedením názvu pozice a pracoviště,
o strukturovaný životopis,
o kopii dokladu o dosaženém vzdělání.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 6. října 2025, tj. v této lhůtě
o zaslané na e-mailové adresy Odpovědět na inzerát a e-mail přes odpovědní formulář ,
o doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7,
o podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
o podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu Odpovědět na inzerát, nebo
o podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID 7hazk97.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. (vypsat číslo jednací)“.
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Zaměstnanecké výhody:
o pružná služební doba;
o 5 týdnů dovolené;
o 5 dnů indispozičního volna;
o 1 den na vyřízení osobních záležitostí;
o příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál;
o možnost zvýhodněné karty MultiSport;
o možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje
o odměny k životním a služebním výročím;
o příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?