Expert procesního řízení Odboru procesního managementu a podpory pobočkové sítě Sekce řízení pobočkové sítě generálního ředitelství Úřadu práce ČR Praha, se služebním působištěm v Praze, ID 11012560

Holešovice, Praha
29.050 – 42.140 Kč

Do výběrového řízení se přihlašujte přes stránky „Úřadu práce ČR – Kariéra na ÚP ČR“, kde naleznete podrobný popis daného místa a povinné přílohy:
https://www.uradprace.cz/expert-procesniho-rizeni-generalniho-reditelstvi-uradu-prace-cr-praha-id-11012560–06–10–2025

Hlavní popis činností:
o Mapování, analýza a měření procesů, jejich následná standardizace a optimalizace,
a to zejména v rámci projektu Nová generace poradenství.
o Návrh efektivních řešení pro zlepšení produktivity procesů a jejich následná implementace
ve spolupráci s dalšími týmy.
o Zavádění kultury zlepšování procesů napříč celou organizací.
o Realizace školení a metodické podpory zaměstnanců v oblasti procesního řízení a kultury zlepšování procesů.
o Aktivní účast na digitalizaci a inovativních rozvojových projektech.
o Spolupráce při zavádění a dalším rozvoji kapacitního managementu.
o Vytváření a zavádění procesního reportingu, sledování výkonnosti procesů a návrhy jejich průběžného zlepšování.
o Úzká spolupráce a komunikace napříč útvary Úřadu práce ČR i Ministerstva práce
a sociálních věcí (MPSV).

Obor služby: „Nepojistné sociální dávkové systémy a zaměstnanost“
Plat: od 29 050 Kč do 42 140 Kč

V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky povinné dokumenty:
o „žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo“ s uvedením názvu pozice a pracoviště,
o strukturovaný životopis,
o motivační dopis,
o kopii dokladu o dosaženém vzdělání.

Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 6. října 2025, tj. v této lhůtě

o zaslané na e-mailové adresy Odpovědět na inzerát a e-mail přes odpovědní formulář ,
o doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7,
o podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
o podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu Odpovědět na inzerát, nebo
o podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID 7hazk97.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. (vypsat číslo jednací)“.

Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Zaměstnanecké výhody:
o pružná služební doba;
o 5 týdnů dovolené;
o 5 dnů indispozičního volna;
o 1 den na vyřízení osobních záležitostí;
o příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál;
o možnost zvýhodněné karty MultiSport;
o možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje
o odměny k životním a služebním výročím;
o příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

PetCenter CZ s.r.o. | PetCenter CZ s.r.o. | Košíře, Praha Košíře, Praha
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Praha Praha
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
LEROS, s.r.o. | LEROS, s.r.o. | Zbraslav, Praha Zbraslav, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
FERATT fashion s.r.o. | FERATT fashion s.r.o. | Staré Město, Praha Staré Město, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | Dejvice, Praha Dejvice, Praha
  • 33 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Praha Praha
  • 45 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Hotel Prokop Square, Česká pošta, s.p., XXXLutz, mBlue Czech, s.r.o., Ubbe s. r. o., Broker Investment, s.r.o., IBASE, spol. s r.o., Asociace školních sportovních klubů České republiky, z.s., Městská část Praha 3, PetCenter CZ s.r.o., HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, O2 Czech Republic a.s., LEROS, s.r.o., BASIC Česká republika, z.s., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Evolution CZ s.r.o., Správa železnic, státní organizace, Rex Concepts PLK Czech s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., M1 PROJECT Sport s.r.o., HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., eDO finance, a.s., CLEANCAT s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., FERATT fashion s.r.o., BBH, advokátní kancelář, s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Trenkwalder a.s., Metrostav a.s., RIXO a.s., Louda Auto a.s., Advantage Consulting, s.r.o., CPHCL Panorama, s.r.o., INTERACTION s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Automyčka Express s.r.o., STAEG, spol. s r.o., PETR VOJTA s.r.o., RA8 GROUP s.r.o., 6S ENTERTAINMENT CZ s. r. o., LPP Czech Republic, s.r.o., PM Česká republika, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., ProfesKontakt, s.r.o., Orienta Czech s.r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí, Coweo Technologies s.r.o., EKOSPOL a.s., Waf-Waf Group s.r.o., McDonald's ČR spol. s r.o., Etimos Human s.r.o., AUTO TURMAN s.r.o., TLV s.r.o., Generální finanční ředitelství, CreditPortal, a.s., Dětské centrum Paprsek, ETERNITIS s.r.o., Alerta s.r.o., Mattoni 1873 a.s., The Best Hair s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Recepční, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční analytik / analytička, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Provozní / F&B Manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Chůva dětí, Herec / Herečka, Kadeřník a holič / Kadeřnice a holička, Lektor / Lektorka, Manikér a pedikér / Manikérka a pedikérka, Projektant / Projektantka, Stavební inženýr / inženýrka, Vychovatel / Vychovatelka, Vzdělávací specialista / specialistka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Vokovice, Praha, Praha, Žižkov, Praha, Malešice, Praha, Hlubočepy, Praha, Háje, Praha, Košíře, Praha, Nové Město, Praha, Zbraslav, Praha, Prosek, Praha, Radlice, Praha, Kamýk, Praha, Libeň, Praha, Smíchov, Praha, Černý Most, Praha, Staré Město, Praha, Břevnov, Praha, Dejvice, Praha, Horní Počernice, Praha, Krč, Praha, Jinonice, Praha, Hostivař, Praha, Modřany, Praha, Hloubětín, Praha, Letňany, Praha, Újezd nad Lesy, Praha, Vinohrady, Praha, Strašnice, Praha, Holešovice, Praha, Vysočany, Praha, Řepy, Praha, Střížkov, Praha, Stodůlky, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

analýza generál
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT