- 25 000 – 27 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
pozice: Specialista online v Oddělení specializované praco
Mzda: 23110,– až 33220,– Kč
Kontakt: Bc. Dan Albrecht Mgr. Klára Kalhotková, e-mail: e-mail přes odpovědní formulář, Odpovědět na inzerát
Do výběrového řízení se přihlašujte přes stránky „Úřadu práce ČR – Kariéra na ÚP ČR“, kde naleznete podrobný popis daného místa a povinné přílohy:
https://www.uradprace.cz/specialista-online-v-oddeleni-specializovane-pracoviste-pribram-generalniho-reditelstvi-uradu-prace-cr-se-sluzebnim-pusobistem-v-pribrami-05–01–2026
Hlavní popis činností:
Zajištění agendy spojené se zpracováním žádostí klientů v oblasti nepojistných sociálních dávek a zaměstnanosti.
Vykonávání úkonů orgánu prvního stupně ve správním řízení.
Vyřizování věci ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů.
Posuzování podkladů pro správní řízení a provádění důkazů potřebných ke zjištění stavu věci.
Komplexní zpracování žádosti včetně zpracování získaných údajů prostřednictvím agendových informačních systémů.
Kontrola věcné a formální úplnosti podkladů.
Zajišťování telefonické komunikace s klienty v rámci výkonu agendy.
Spolupráce se správními úřady, územními samosprávnými celky, orgány sociálního zabezpečení, orgány pomoci v hmotné nouzi, orgány státní zdravotní správy, zaměstnavateli, zdravotnickými zařízeními, zařízeními sociálních služeb, církvemi, občanskými sdruženími a dalšími subjekty podle zvláštních právních předpisů.
Obor služby: „Zaměstnanost“ a „Nepojistné sociální dávkové systémy“
Plat: od 23 110 Kč do 33 220 Kč
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky povinné dokumenty:
o"žádost o jmenování na služební místo" (dále jen „žádost“) s uvedením názvu pozice a pracoviště,
(žádost není nutné podepisovat pro účast ve výběrovém řízení)
ostrukturovaný životopis,
okopii dokladu o dosaženém vzdělání,
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 5. ledna 2026, tj. v této lhůtě
ozaslané na e-mailové adresy Odpovědět na inzerát a e-mail přes odpovědní formulář ,
odoručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7,
opodané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
opodané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu Odpovědět na inzerát, nebo podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID 7hazk97.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. "vypsat číslo jednací“.
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
pružná služební doba;
pružnou služební dobu;
5 týdnů dovolené;
5 dnů indispozičního volna;
1 den na vyřízení osobních záležitostí;
příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál;
možnost zvýhodněné karty MultiSport
možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje
odměny k životním a služebním výročím;
opříspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně.

Pokud se chystáte na dovolenou, budete dlouhodobě mimo kancelář nebo jste nemocní, nezapomeňte si nastavit automatickou odpověď. Ukážeme vám, jak má vypadat a připojíme i vzory možných odpovědí. V článku naleznete i vzor automatické odpovědi v angličtině. Víte, že ve svém Outlooku můžete nastavit i pravidla, jak se bude příchozí pošta třídit?

Vybrat si dobře firmu, ve které budete pracovat, neznamená jen brát super výplatu. Zvlášť pokud jde o práci rukama, kde jde často i o zdraví a čas pro sebe a rodinu. Dobrý zaměstnavatel také otevřeně komunikuje, nabízí jistoty a je předvídatelný. Už při prvním kontaktu tak můžeme poznat, jestli něco nehraje.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.