Marketingový specialista (m/ž)

Česká Lípa
35.000 – 45.000 Kč

Požadujeme zkušenost z obdobné pozice a vzdělání ideálně v oboru marketing nebo marketingová komunikace. Písemné i ústní vyjadřování na vysoké úrovni, cit pro grafiku, znalost správy sociálních sítí, zkušenost s fungováním a prací se systémy pro správu obsahu (CMS), výhodou jsou zkušenosti s návrhem webových prezentací a znalost grafických programů. Zájem o IT a moderní technologie.

Náplň práce: odpovědnost za prezentaci a propagaci firmy a jejích softwarových produktů. Úkoly: ve spolupráci s externím dodavatelem zajistit redesign webové prezentace, pečovat o kvalitní obsah webu. Zajistit redesign a změnu koncepce měsíčního newsletteru a zajišťovat jeho vydávání. Vytvářet příspěvky a obsah na firemní LinkedIn, případně dalších sociálních sítích. Navrhovat propagační letáky a inzerci.
Nabízíme zajímavou práci na rozsáhlém projektu v úspěšné a stabilní společnosti, zaškolení a další odborný růst, ohodnocení odpovídající zkušenostem a odpovědnosti. Možnost práce na home office, stravenky, týden dovolené navíc, příspěvky ze sociálního fondu
První kontakt pouze e-mailem.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

design měsíční zájem zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT