- 43 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti
Pracovní poměr na dobu neurčitou, platová třída 11
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu,
dobré komunikační a vyjednávací schopnosti, schopnost práce v kolektivu,
řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič, dovednost pracovat na PC (Office, Windows,
Excel, internet), samostatnost, pracovitost, spolehlivost, ochotu dále se učit
a časovou flexibilitu.
Předpoklady: státní občanství ČR, u cizího státního občana trvalý pobyt v ČR, dosažení
věku 18 let, svéprávnost, bezúhonnost.
Popis činnosti: zpracovávání souhrnné požární dokumentace a dokumentace pro krizové stavy,
souhrnné informace a podklady pro zpracování a aktualizaci územního havarijního a krizového
plánu, zajištění připravenosti na mimořádné události a krizové stavy, zajištění činnosti
bezpečnostní rady obce, spolupráce s jednotkami IZS, zabezpečení BOZP a PO pro zaměstnance městského úřadu a organizace města, zajištění činnosti dobrovolných hasičů, evidence a výdej ochranných potřeb a pomůcek a další činnosti.
Nabízíme: pružnou pracovní dobu, možnost trvalého a průběžného vzdělávání a osobního
růstu, 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní
připojištění, pojištění odpovědnosti, další benefity a zajímavé akce pro zaměstnance.
Uchazeč předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče,
místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení
k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče, kontaktní spojení.
Informace o rozsahu zpracování osobních údajů uchazeče jsou uvedeny ve formuláři „Přihláška
do výběrového řízení“, která je přílohou tohoto oznámení, nebo na www.zamberk.cz, úřední
deska, personální záležitosti.
K přihlášce je nutno přiložit:
a odborných znalostech a dovednostech,
výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též
obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad
domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),
Předpokládaný termín nástupu: 03.01.2022, příp. dle dohody
Místo výkonu práce: Městský úřad Žamberk
Své přihlášky v písemné podobě doručte nejpozději do 18.10.2021 včetně na adresu:
Městský úřad Žamberk, vedoucí kanceláře tajemníka, Masarykovo nám. 166, 564 01 Žamberk
Telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes .
Obálku označte: „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ KŘ“
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu
zrušit nebo neuzavřít pracovní smlouvu s žádným ze zájemců, kteří doručili přihlášku.
Poskytnuté osobní údaje uvedené v přihlášce budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto
výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy.
Náležitosti přihlášky jsou povinně poskytovanými údaji v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb.,
o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů. Poskytnuté osobní
údaje budou zpřístupněny pouze zaměstnancům zajišťujícím administraci výběrového řízení
a členům výběrové komise.
Po skončení výběrového řízení budou neúspěšným uchazečům vráceny přílohy zaslané
s přihláškou do výběrového řízení. V případě, že se zásilka vrátí jako nedoručená, budou všechny dokumenty uchazeče skartovány.
Podle ust. § 9 odst. 6 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků
a o změně některých zákonů, nesou uchazeči náklady, které jim účastí ve výběrovém řízení
vznikly.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.