- 29 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek

Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk. Za bezúhonnou se pro účely tohoto zákona nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena:
Předpokládaný vznik pracovního poměru: ihned
Pracovní poměr: na dobu neurčitou s 3 měsíční zkušební dobou
Platové zařazení: platová třída 11 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů)
požadavky pro vznik pracovního poměru:
Krizové řízení zahrnuje souhrn řídících činností věcně příslušných orgánů zaměřených na analýzu a vyhodnocení bezpečnostních rizik, plánování, organizování, realizaci a kontrolu činností prováděných v souvislosti s řešením krizové situace v rámci správního obvodu ORP.
Praxe při výkonu ve veřejné správě v oblasti krizového řízení výhodou
Další znalosti, dovednosti a předpoklady
. schopnost analyticky a koncepčně myslet
. samostatnost, spolehlivost
. ochota se dále vzdělávat, umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti), dobrá
znalost českého jazyka
. žadatel musí být držitelem řidičského oprávnění sk. B a mít schopnost bezproblémové
jízdy po celé ČR
Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních
samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou:
. jméno, příjmení, titul
. datum a místo narození
. státní příslušnost
. místo trvalého pobytu
. číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního
občana)
. datum a podpis uchazeče
K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných
celků a o změně některých zákonů, nutno připojit:
. strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních
zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
. výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních občanů též obdobný
doklad osvědčujících bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad
domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením)
. ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
. souhlas se zpracováním osobních údajů
Písemnou přihlášku se všemi požadovanými přílohami zašlete nebo osobně doručte na
podatelnu Městského úřadu Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, 375 01 Týn nad Vltavou.
lhůta pro podání přihlášky: do 17.6.2024
Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – krizové řízení“
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
https://www.tnv.cz/oznameni%2Do%2Dvyhlaseni%2Dvyberoveho%2Drizeni/d-25944
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?