- Plný úvazek
Charakteristika vykonávané činnosti
- komlexní vykonávání interního auditu obce s rozšířenou působností,
- provádění veřejnosprávních kontrol u příspěvkových organizací a příjemců veřejné finanční podpory poskytované městem Mělníkem,
- sestavování plánů interních auditů a veřejnosprávních kontrol,
- hodnocení a zlepšování řízení efektivnosti rizik, řídících a kontrolních procesů správy a řízení města
Místo výkonu práce Městský úřad Mělník
Platové zařazení a platové podmínky
11. platová třída, která podle katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platové rozpětí bude od 25 280 do 37 170 Kč podle zápočtu let odborné praxe)
a osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce
Benefity:
- gastro karta, benefit karta, 4 dny studijního volna, 4 dny sick day, příspěvek na penzijní pojištění, samostatná kancelář, vzdělávání a profesní rozvoj
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru
- státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky,
- dosažení věku 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
- ovládání jednacího jazyka
Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele
- vysokoškolské vzdělání v magisterském stupni případně v bakalářském stupni se zaměřením na obor ekonomie nebo účetnictví,
- znalost účetních předpisů a rozpočtových pravidel pro územní samosprávné celky
a příspěvkové organizace,
- orientace v legislativě veřejné správy a samosprávy,
- velmi dobrá znalost práce s MS Office,
- řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti
jméno, příjmení a titul uchazeče – datum a místo narození – státní příslušnost – místo trvalého pobytu – číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) – název funkce, o kterou se uchazeč uchází – datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady
- životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
- úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků
též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
Lhůta pro podání přihlášky do 31. 7. 2023 – 10:00 h
Způsob podání přihlášky
Obálku označenou „Výběrové řízení na funkci "interní auditorka a kontrolorka/interní auditor
a kontrolor – NEOTVÍRAT“ uchazeč zašle na adresu Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo osobně předá na podatelnu městského úřadu.
Zpracování a uchování přihlášky s doklady
Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697.



