- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Chcete se podílet na procesu získávání bankovní licence?
Máte předešlé zkušenosti na obdobné pozic v bankovnictví?
Jste samostatná osobnost, která se nebojí projevit svůj názor?
Pokud ano, máme pro Vás novou zajímavou pozici.
Jaká bude Vaše náplň práce?
- Vaším úkolem bude v rámci interního auditu komunikace s jednotlivými útvary společnosti
- Budete provádět plánované a mimořádně audity, a s tím spojené činnosti (auditní dokumentace, auditní spisy, projednávání výsledků jednotlivých auditů)
- Budete monitorovat a vyhodnocovat plnění nápravných opatření z vnitřních auditů na kvartální bázi
- Vaším úkolem bude spolupráce na přípravě analýzy rizik pro plán auditů jako i příprava plánu interního auditu, budete se účastnit připomínkových řízení k vnitřním předpisům
Jak vypadá úspěšný kandidát?
- Má VŠ vzdělání v ekonomickém nebo právnickém směru
- Má minimálně 2 až 3 roky zkušeností v bankovním sektoru
- Kandidát, který je orientován má výsledky, je komunikativní, rád pracuje v týmu
- Znalost anglického jazyka je výhodou
Jaké benefity Vám přinese nová pracovní pozice?
– Získáte možnost pracovat v úspěšné, stabilní ale stále se rozvíjející společnost
– Zaměstnanecké benefity v podobě vzdělávání (a to profesního nebo jazykového – angličtina), mobilní telefon, notebook, Multisport karta
– Budete pracovat v zajímavém, reprezentativním prostředí plném přátelských lidí
– Flexibilní pracovní dobu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.