- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Chcete se podílet na procesu získávání bankovní licence?
Máte předešlé zkušenosti na obdobné pozic v bankovnictví?
Jste samostatná osobnost, která se nebojí projevit svůj názor?
Pokud ano, máme pro Vás novou zajímavou pozici.
Jaká bude Vaše náplň práce?
- Vaším úkolem bude v rámci interního auditu komunikace s jednotlivými útvary společnosti
- Budete provádět plánované a mimořádně audity, a s tím spojené činnosti (auditní dokumentace, auditní spisy, projednávání výsledků jednotlivých auditů)
- Budete monitorovat a vyhodnocovat plnění nápravných opatření z vnitřních auditů na kvartální bázi
- Vaším úkolem bude spolupráce na přípravě analýzy rizik pro plán auditů jako i příprava plánu interního auditu, budete se účastnit připomínkových řízení k vnitřním předpisům
Jak vypadá úspěšný kandidát?
- Má VŠ vzdělání v ekonomickém nebo právnickém směru
- Má minimálně 2 až 3 roky zkušeností v bankovním sektoru
- Kandidát, který je orientován má výsledky, je komunikativní, rád pracuje v týmu
- Znalost anglického jazyka je výhodou
Jaké benefity Vám přinese nová pracovní pozice?
– Získáte možnost pracovat v úspěšné, stabilní ale stále se rozvíjející společnost
– Zaměstnanecké benefity v podobě vzdělávání (a to profesního nebo jazykového – angličtina), mobilní telefon, notebook, Multisport karta
– Budete pracovat v zajímavém, reprezentativním prostředí plném přátelských lidí
– Flexibilní pracovní dobu
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?