- 30 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní náplň: zabezpečování interního auditu; odpovědnost za profesionální a kvalifikovaný výkon interního auditu v souladu s právními předpisy a vnitřními normami JU; vyhotovování pracovních programů auditů, stanovování postupů pro identifikaci rizik, analýzu hodnocení a zaznamenávání informací získaných během auditu ve spolupráci s finanční kontrolou; pravidelné podávání informací o zjištěných nedostatcích a navrhování opatření k odstranění (včetně odůvodnění), kontrola plnění návrhů; poskytování odborných informací a metodické pomoci v oblasti auditu projektů, při změnách a úpravách vnitřních předpisů a v oblasti vyhledávání rizik; zabezpečování součinnosti součástí univerzity JU při naplňování doporučení pro předcházení rizik; vypracovávání zpráv z vykonaných auditů a předkládání doporučení pro vedení univerzity JU ke zmírnění rizik a k nápravě zjištěných nedostatků podle zákona o finanční kontrole; vyhodnocování externí kontroly a auditů; zpracování, stav plnění a výsledky střednědobých a ročních plánů interního auditu podle § 22 zákona č. 320/2001 Sb.
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání v oblasti ekonomika a management; trestní bezúhonnost; znalost principů auditu; orientaci a znalost zákona č. 320/2001 Sb.; orientaci v zákoníku práce a v zákoně o vysokých školách; zkušenost v oblasti odměňování, mzdových dokladů, jejich zpracování a evidence; výbornou znalost MS Office (zejména MS Word, MS Excel); samostatné rozhodování, spolehlivost, komunikativnost, nezávislost, objektivitu a pečlivost; znalost anglického jazyka min. na úrovni A2 výhodou.
Nabízíme: zajímavou práci s možností profesního rozvoje; práci v příjemném kolektivu; perspektivu zaměstnání; zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování.
Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod.
Nástup: 1.3.2022 nebo po dohodě.
Pracovní poměr: doba určitá 1 rok s tříměsíční zkušební dobou s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Mzda: dle Mzdového předpisu JU.
Strukturovaný profesní životopis, motivační dopis a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání s označením „Interní auditor“ zasílejte na e-mail: e-mail přes do 14. 2. 2022.
Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.