- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Pracovní náplň: zabezpečování interního auditu; odpovědnost za profesionální a kvalifikovaný výkon interního auditu v souladu s právními předpisy a vnitřními normami JU; vyhotovování pracovních programů auditů, stanovování postupů pro identifikaci rizik, analýzu hodnocení a zaznamenávání informací získaných během auditu ve spolupráci s finanční kontrolou; pravidelné podávání informací o zjištěných nedostatcích a navrhování opatření k odstranění (včetně odůvodnění), kontrola plnění návrhů; poskytování odborných informací a metodické pomoci v oblasti auditu projektů, při změnách a úpravách vnitřních předpisů a v oblasti vyhledávání rizik; zabezpečování součinnosti součástí univerzity JU při naplňování doporučení pro předcházení rizik; vypracovávání zpráv z vykonaných auditů a předkládání doporučení pro vedení univerzity JU ke zmírnění rizik a k nápravě zjištěných nedostatků podle zákona o finanční kontrole; vyhodnocování externí kontroly a auditů; zpracování, stav plnění a výsledky střednědobých a ročních plánů interního auditu podle § 22 zákona č. 320/2001 Sb.
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání v oblasti ekonomika a management; trestní bezúhonnost; znalost principů auditu; orientaci a znalost zákona č. 320/2001 Sb.; orientaci v zákoníku práce a v zákoně o vysokých školách; zkušenost v oblasti odměňování, mzdových dokladů, jejich zpracování a evidence; výbornou znalost MS Office (zejména MS Word, MS Excel); samostatné rozhodování, spolehlivost, komunikativnost, nezávislost, objektivitu a pečlivost; znalost anglického jazyka min. na úrovni A2 výhodou.
Nabízíme: zajímavou práci s možností profesního rozvoje; práci v příjemném kolektivu; perspektivu zaměstnání; zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování.
Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod.
Nástup: 1.3.2022 nebo po dohodě.
Pracovní poměr: doba určitá 1 rok s tříměsíční zkušební dobou s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Mzda: dle Mzdového předpisu JU.
Strukturovaný profesní životopis, motivační dopis a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání s označením „Interní auditor“ zasílejte na e-mail: e-mail přes do 14. 2. 2022.
Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.