- Plný úvazek
Náplň:
Administrativní podpora vedení společnosti, zajišťování běžného chodu kanceláře
Základní personalistické funkce pro zaměstnance společnosti (vedení osobních záznamů, školení, bezpečnost práce, plnění zákonných norem)
Starost o písemnictví společnosti, spisový řád, nakládání s dokumenty
Kompletní správa agendy pohledávek, zpracování přehledů, urgence)
Administrativní zabezpečení různých funkcí v rámci chodu společnosti, zajišťování materiálu pro kancelář, starost o kancelářskou techniku, komunikace s pronajímatelem a provozovateli služeb, správa smluv, pojištění, správa vozového parku, archivace apod.
Zajišťování akcí celofiremního charakteru
Požadavky:
- SŠ nebo VŠ
- Praxe v účetnictví a /nebo administrativním řízení chodu společnost výhodou
- Angličtina slovem i písmem
- Aktivní práce s PC, MS office
- Samostatná i týmová práce, komunikační schopnosti, spolehlivost
- Řidičský průkaz B
Nabízíme:
- Zajímavá a samostatná práce
- Zázemí nadnárodní společnosti
- Možnost osobního i profesního rozvoje
- Příjemné pracovní prostředí a adekvátní ohodnocení
stravenky
kontakt: e-mailem