- 45 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Plný pracovní úvazek, doba neurčitá s tříměsíční zkušební dobou, platová třída č. 9.
Popis pracovní činnosti: referent / referentka vykonává činnosti samostatné a přenesené působnosti ve správním obvodu města Stárkova v rozsahu – daňové a finanční správy a agendy poplatků; mzdové a personální agendy; evidence obyvatel; vedení agendy zastupitelstva dle zák. č. 128/2000 Sb., o obcích; evidence odpadů na území města; vedení správy účetnictví společenství vlastníků bytových jednotek; přípravy a zajištění kulturních akcí pořádaných zaměstnavatelem; evidence hrobových míst a s tím spojené veškeré úkony; agendy prodeje a nájmů nemovitostí ve vlastnictví města; agendy spojené s nájmy bytových a nebytových prostor (smlouvy, výběr nájemného, úhrada služeb a jejich rozúčtování); příprava podkladů pro uzavírání smluv uzavíraných mezi Městem Stárkov a druhou stranou; vyřizování došlé pošty a s tím spojené vedení správních řízení dle zákona 500/2004 Sb. správního řádu; agendy Czech POINTu; vedení agendy spojené s provozem Pošty Partner (poštovní služby pro místní část Stárkov).
Požadavky: předpoklady dle ustanovení § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů – státní občanství ČR, popř. občan cizí státní příslušnosti s trvalým pobytem v ČR; minimální věk 18 let; znalost jednacího jazyka; způsobilost k právním úkonům; bezúhonnost. Kvalifikační předpoklady dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě ve znění pozdějších předpisů – minimálně střední odborné vzdělání s maturitní zkouškou. Dále výborná znalost práce na PC; velmi dobré vystupování; výborné komunikační, organizační a vyjednávací schopnosti, velký smysl pro zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, časová flexibilita a ochota nést velkou míru zodpovědnosti; flexibilita při řešení pracovních úkolů; odolnost vůči stresu; ochota dále se vzdělávat; řidičské oprávnění skupiny B/aktivní řidič.Dále zaměstnavatel uvítá: praxi ve veřejné nebo státní správě; obecnou znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích; obecnou znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád.
K přihlášce nutno doložit tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních, o odborných znalostech a dovednostech týkajících se vypisované pracovní pozice; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce ke dni podání přihlášky (možno získat na MěÚ Stárkov ihned výstupem Czech POINTu – tel. zobrazit tel. číslo , portálu veřejné správy), u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením); ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; kopii dalších dokladů o absolvování odborných kurzů nebo jiného vzdělání.
Zaměstnavatel nabízí: náročnou, ale zajímavou práci; možnost dalšího vzdělávání; 25 dní dovolené.
Upozornění: přesný čas a místo konání ústního pohovoru výběrového řízení bude sdělen telefonicky (ihned po termínu pro podání přihlášek do VŘ) a následně písemně všem uchazečům, kteří budou na základě zaslaných přihlášek splňovat podmínky pro zařazení do ústního kola výběrového řízení. V případě, že uchazeč nedoloží požadované doklady, které musí přihláška obsahovat, vyhrazuje si vyhlašovatel, že takový uchazeč bude z výběrového řízení vyhrazen.
Písemnou přihlášku je nutné doložit nejpozději do 26. 2. 2020 (výhradně prostřednictvím držitele poštovní licence nebo podatelnu MěÚ Stárkov) na adresu: Městský úřad Stárkov, k rukám starosty Petra Urbana, Stárkov 82, 549 36 Stárkov. Obálku označte „VŘ č. 1/2020 – referent městského úřadu – neotvírat.“
Podrobnější informace k vypisované pozici podá: Petr Urban, starosta města, tel: zobrazit tel. číslo / zobrazit tel. číslo , e-mail:

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.