- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
RECEPČNÍ/ADMINISTRATIVNÍ VÝPOMOC – Místo výkonu práce: Hořovice. Upřesňující informace: nástup možný ihned. Požadavky: zkušenosti s administrativou, příp. prací na recepci výhodou, práce v MS Office na uživatelské úrovni. Náplň práce: příjem, třídění, evidence přijaté pošty + odesílání pošty, spolupráce s interní účetní na řešení přijatých a vydaných faktur, příprava podkladů pro pře-fakturaci a klíčování některých režijních nákladů, zajištění objednání kurýrních služeb, skenování, kopírování, skartování, ostatní administrativní práce dle pokynů Office Managera. Zaměstnanecké výhody: zajištění zaškolení. Kontakt: e-mailem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.