- 14 000 – 16 000 Kč
- Zkrácený úvazek
Ing. Marcel Klement, MPA, tajemník Městského úřadu Žamberk, vyhlašuje dle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení na pozici REFERENT/KA SPRÁVY POZEMNÍCH KOMUNIKACÍ, pracovní poměr na dobu určitou (2 – 3 roky), platová třída 10
POŽADUJEME:
VÝHODOU: znalost správního řízení, znalost zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích a zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)
PŘEDPOKLADY:
POPIS ČINNOSTI: výkon silničního správního úřadu v působnosti obce s rozšířenou působností, zabezpečení výkonu státní správy v přenesené (pověřené) působnosti městského úřadu a samosprávy v agendách silničního hospodářství a dále výkon speciálního stavebního úřadu
NABÍZÍME:
Informace o rozsahu zpracování osobních údajů uchazeče jsou uvedeny ve formuláři „Přihláška do výběrového řízení“, která je na www.zamberk.cz, úřední deska, personální záležitosti.
K PŘIHLÁŠCE JE NUTNO PŘILOŽIT:
PŘEDPOKLÁDANÝ TERMÍN NÁSTUPU: květen 2022, příp. dle dohody
Své přihlášky v písemné podobě doručte nejpozději do 07.02.2022 včetně na adresu:
Městský úřad Žamberk, vedoucí kanceláře tajemníka, Masarykovo nám. 166, 564 01 Žamberk.
Telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes .
Obálku označte: „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ SPDO“
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu zrušit, nebo neuzavřít pracovní smlouvu s žádným ze zájemců, kteří doručili přihlášku.
Poskytnuté osobní údaje uvedené v přihlášce budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy.
Náležitosti přihlášky jsou povinně poskytovanými údaji v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb.,
o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů. Poskytnuté osobní údaje budou zpřístupněny pouze zaměstnancům zajišťujícím administraci výběrového řízení
a členům výběrové komise.
Po skončení výběrového řízení budou neúspěšným uchazečům vráceny přílohy zaslané
s přihláškou do výběrového řízení. V případě, že se zásilka vrátí jako nedoručená, budou všechny dokumenty uchazeče skartovány.
Podle ust. § 9 odst. 6 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků
a o změně některých zákonů, nesou uchazeči náklady, které jim účastí ve výběrovém řízení vznikly.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.