Referent/Referentka Oddělení Správy Dopravy A Pozemních Komunikací Odboru Dopravy

Třinec
do 33.280 Kč

TŘ z:2/10/2025
Místo výkonu práce: statutární město Třinec
Zařazení: úředník (zákon č. 312/2002 Sb.)
Platové zařazení: 10. platová třída (příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb.)
Požadované vzdělání: vysokoškolské v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
Pracovní poměr: doba neurčitá
Charakteristika vykonávané práce:

  • Agenda zajištění městské autobusové dopravy, schvalování jízdních řádů a jejich zavádění do celostátního informačního systému, sledování a vyhodnocování vývoje přepravních potřeb; tvorba tarifu v městské autobusové dopravě; zpracování stanovisek k náhradnímu zajištění dopravy v případě výluk; výkon státního odborného dozoru v městské autobusové dopravě; agenda správy a údržby autobusových zastávek ve vlastnictví města.

Platové podmínky:

  • Platová třída 10. – základní platový tarif od 33.280 Kč (zaručený plat), možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákoníkem práce.

Nabízíme:

  • Jsme stabilní zaměstnavatel. Nabízíme pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, možnost vzdělávání se, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, věrnostní odměny a další benefity ze sociálního fondu.

Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

  • občan ČR, EU nebo státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě cizinec s trvalým pobytem v ČR,
  • dosažení věku 18 let,
  • plná svéprávnost,
  • předložení výpisu z RT,
  • ovládat český jazyk,
  • splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem,
  • výhodou zvláštní odborná způsobilost dle vyhlášky MV č. 512/2002 Sb.

Jiné požadavky:

  • výhodou vzdělání v oboru ekonomickém, nebo technickém,
  • výhodou praxe v oboru,
  • výhodou znalost problematiky územního samosprávného celku a orientace v oblasti veřejné správy,
  • komunikační dovednosti, spolehlivost, odpovědnost, schopnost samostatného jednání a rozhodování, schopnost týmové spolupráce, flexibilita, asertivita,
  • znalost práce na PC v rozsahu zkoušky ECDL (v životopise specifikujte úroveň znalostí),
  • řidičský průkaz sk. B (řízení služebního vozidla při pracovních cestách).

Přílohy přihlášky dle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb.:

  • profesní životopis s časovým vymezením praxí od měsíc/rok do měsíc/rok, včetně zaměření na popis vykonávaných činností a údajů o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, příp. také kopie dokladu o vzdělání vztahujícím se k obsazovanému místu,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem.

Výpis z evidence Rejstříku trestů lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Zájemce předloží tyto doklady nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Předpokládaný nástup:
Od 01.01.2026.
Přihlášky s požadovanými doklady doručte v uzavřené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 18/2025 do 03.11.2025 do 17:00 hod na adresu: Magistrát města Třince, Jablunkovská 160, 739 61 Třinec. Přihlášky s požadovanými doklady lze zaslat také prostřednictvím datové schránky (IDDS 4anbqsj ) nebo e-mailem (e-mail přes odpovědní formulář). Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Předpokládaný termín konání výběrového řízení: 12.11.2025.Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodů kdykoli v jeho průběhu zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy a budou zpřístupněny pouze členům výběrové komise
Nevybraní uchazeči budou vyrozuměni e-mailem. Poskytnuté materiály si nevybraní uchazeči mohou vyzvednout na oddělení platovém a personálním do měsíce od vyrozumění. Nevyzvednuté materiály budou skartovány. Na vyžádání lze zaslat poštou.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Auto Tichý s.r.o. | Auto Tichý s.r.o. | Ostrava Ostrava
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. října
TEPLOTECHNA Ostrava a.s. | TEPLOTECHNA Ostrava a.s. | Slezská Ostrava, Ostrava Slezská Ostrava, Ostrava
  • 30 800 – 42 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. října
TRAFIN OIL, a.s. | TRAFIN OIL, a.s. | Ostrava Ostrava
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro rodiče
Zveřejněno: 2. října
AquaKlim, s.r.o. | AquaKlim, s.r.o. | Hýlov, Klimkovice Hýlov, Klimkovice
  • 32 500 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. října
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Ostrava Ostrava
  • 40 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. října
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. září
COMFOR STORES a.s. | COMFOR STORES a.s. | Ostrava Ostrava
  • 32 000 – 42 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 29. září

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Alza.cz a.s., Grafton Recruitment s.r.o., Comac jobs s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Auto Tichý s.r.o., WQS-NDT s.r.o., LOVELEC s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Ostravské komunikace, a.s., TEPLOTECHNA Ostrava a.s., VKUS-BUSTAN s.r.o., Česká pošta, s.p., Autoslužby JANOUŠEK s.r.o., Ekodoma s.r.o., ROCKWOOL, a.s., PRONÁJEM OSTRAVA s.r.o., RIGHT INDICADA s.r.o., TRAFIN OIL, a.s., CLEANCAT s.r.o., AquaKlim, s.r.o., První novinová společnost a.s., Partners Financial Services, a.s., Ředitelství silnic a dálnic s. p., JCOS s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., O2 Czech Republic a.s., Broker Investment, s.r.o., Trenkwalder a.s., Tomáš Dziubek, Rex Concepts BK Czech s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Deklarace odpovědného podnikání z. s., TopCNC s.r.o., COMFOR STORES a.s., O.K. solution, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Logistik / Logistička, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní specialista / specialistka, Finanční manažer / manažerka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Copywriter, Grafik / Grafička, Reklamní specialista / specialistka, Manažer / manažerka zahraničního obchodu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Prodavač / Prodavačka, Personalista / Personalistka, Trenér / Trenérka, Údržbář / Údržbářka, Uklízeč / Uklízečka, Přípravář / Přípravářka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Stavební dozor, Stavební technik / technička, Manažer / manažerka kvality, Provozní manažer / manažerka, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Strážný / Strážná, Vrátný / Vrátná, Obchodní zástupce / zástupkyně, Marketingový analytik / analytička, Online marketing

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Třinec, Ostrava, Frýdek-Místek, Český Těšín, Havířov, Celá ČR, Mariánské Hory, Ostrava, Slezská Ostrava, Ostrava, Karviná, Bludovice, Havířov, Vítkovice, Ostrava, Skřečoň, Bohumín, Hýlov, Klimkovice, Poruba, Ostrava, Moravská Ostrava, Ostrava, Martinov, Ostrava, Frýdlant nad Ostravicí, Bohumín, Kopřivnice, Heřmanice, Ostrava, Petřvald, okres Karviná, Rožnov pod Radhoštěm

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

agenda auto zájem