- 17 225 – 20 000 Kč
- Zkrácený úvazek

VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti
Pracovní poměr na dobu určitou (2–3 roky), platová třída 10
Popis činnosti:
výkon silničního správního úřadu v působnosti obce s rozšířenou působností, zabezpečení výkonu státní správy v přenesené (pověřené) působnosti městského úřadu a samosprávy v agendách silničního hospodářství a dále výkon speciálního stavebního úřadu.
Uchazeč předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče, kontaktní spojení.
Informace o rozsahu zpracování osobních údajů uchazeče jsou uvedeny ve formuláři „Přihláška do výběrového řízení“, která je přílohou tohoto oznámení, nebo na www.zamberk.cz, úřední deska, personální záležitosti.
K přihlášce je nutno přiložit:
• motivační dopis,
• strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),
• ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Předpokládaný termín nástupu: leden/únor 2024, příp. dle dohody.
Místo výkonu práce: Městský úřad Žamberk.
Své přihlášky v písemné podobě doručte nejpozději do 19.01.2024 včetně na adresu:
Městský úřad Žamberk, vedoucí kanceláře tajemníka, Masarykovo nám. 166, 564 01 Žamberk.
Telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes .
Obálku označte: „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ SPDO – SH“
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?