- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce Městský úřad Mělník
Platové podmínky
platové rozpětí od 21 710 Kč do 34 370 Kč dle kvalifikace a zápočtu let odborné praxe, osobní příplatek dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách
a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací
ve veřejných službácha správě, ve znění pozdějších předpisů
Pracovní poměr na dobu určitou, s možností prodloužení na dobu neurčitou
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti
jméno, příjmení a titul uchazeče – místo trvalého pobytu – název funkce, o kterou se uchazeč uchází – datum a podpis uchazeče
Lhůta pro podání přihlášky do 7. 2. 2023 – 10:00 h
Způsob podání přihlášky
Obálku označenou „Výběrové řízení na funkci účetní/účetního“- NEOTVÍRAT" uchazeč zašle
na adresu Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo předá osobně na podatelnu městského úřadu.
Zpracování a uchování přihlášky s doklady
Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.