- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň práce: práce v systému SAP (znalost systému není podmínkou) , veškeré činnosti v účetni oblasti, evidence a zpracování účetních dokladů, příprava podkladů pro DPH, KH, SH, závěrkové operace, cash-flow, správa pohledávek, ČSÚ, Intrastat apod. Požadavky: vzdělání ideáně ekonomického směru, praxe v oblasti účetnictví nejlépe ve výrobní společnosti, znalost daňových zakonů, znalost práce v SAP (není podmínkou, ale výhodou) , velmi dobrou znalost MS Office, znalost NJ, samostatnost, zodpovědnost a pečlivost. Zaměstnanecké výhody: Odměny při pracovním výročí, 25 dní dovolené, bonus za doporučení. Kontakt: e-mailem či telefonicky.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.