Senior účetní (A13248)

Kladno
70.000 – 90.000 Kč
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Kontakt
Kristýna Spanilá, zobrazit tel. číslo

O nás

HOFMANN WIZARD s.r.o.

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.

Popis

Hledáme zkušeného/ou Senior účetní, který/á převezme kompletní odpovědnost za účetnictví významného výrobního závodu v Kladně. Pokud máte zkušenost s účetnictvím podle IFRS, velmi dobrou znalost angličtiny a práce v SAPu, čeká vás samostatná a pestrá role v mezinárodním prostředí s přátelským týmem a stabilním zázemím.


  • Řízení všech účetních činností závodu, včetně sledování a analýzy dat a kontrolních odsouhlasení s ostatními účetními knihami
  • Evidence dlouhodobého majetku a příprava fyzických inventur majetku, dohled nad rozpočtem investic (CAPEX) v systému SAP a měsíční CAPEX reportování
  • Zpracování a účtování úprav podle IFRS (zejména IFRS 16)
  • Příprava účetních závěrek a reportingu: měsíční, čtvrtletní a roční závěrka, včetně reportingu mateřské společnosti a roční zprávy
  • Kompletní daňová agenda (DPH, daň z příjmu a další daně)
  • Nastavení a dodržování účetních metodik
  • Zlepšování procesů nejen ve finančním oddělení
  • Reporting korporátnímu managementu

Požadujeme

  • Ekonomické vzdělání – SŠ/VŠ
  • Minimálně 5 let praxe na obdobné pozici
  • Pokročilá znalost angličtiny (min. úroveň B2) a češtiny
  • Znalost českých účetních standardů a IFRS
  • Znalost daní (DPH a ostatních)
  • Důslednost, sebekontrola a samostatnost
  • Zkušenost z výrobní společnosti nebo z oblasti mezinárodní logistiky výhodou
  • Velmi dobrá znalost MS Excel
  • Velmi dobrá znalost SAP (role klíčového uživatele FI modulu)

Nabízíme

  • 5 týdnů dovolené
  • Elektronické stravenky, vlastní kantýna
  • Příspěvek na penzijní pojištění / DIP
  • Roční bonus
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Notebook a mobilní telefon i pro soukromé účely
  • Práci s novými technologiemi a na zajímavých projektech
  • Příspěvek na jazykové kurzy

Sídlo firmy

HOFMANN WIZARD s.r.o.
Prešovská 201/4
301 00 Plzeň

IČO: 25236016
Datová schránka: mnuahg2
Další informace:
GPS: 49.746624,13.376006,
S-JTSK: -822526.69 -1069774.49, RUIAN: 24572586

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!