- 27 000 – 30 000 Kč
- Plný úvazek
První kontakt: e-mailem
Vaší náplní práce bude:
v oblasti nákupu:
" nákup materiálu, surovin, zboží a služeb včetně tvorby objednávek
" výběr dodavatelů podle zadaných požadavků
" evidence dodavatelů a příslušné dokumentace (např. kontraktů, dodávek apod.)
" zpracování podkladů pro reklamační řízení
" kontrola dodržování smluvených podmínek dodávek
v oblasti logistiky:
" správa vozového parku – řízení provozu služebních vozidel (obj. technických kontrol, emisí, vyhodnocování spotřeby PHM aj.)
" správa odpadového hospodářství – likvidace veškerých druhů odpadů v souladu s platnými předpisy
" v oblasti BOZP a PO koordinace a správa činností externího technika BOZP a PO, zpracování ročního plánu BOZP a PO, spolupráce na aktualizaci písemné dokumentace BOZP a PO
" evidence a koordinace služeb externích dodavatelů pro odborné prohlídky, kontroly a revize technických zařízení a zařízení požární ochrany
" zástup ve skladu vstupního materiálu
Výhodou je, pokud máte:
" znalost programu ABRA
" průkaz na vysokozdvižný vozík
Nástup možný ihned, pracovní smlouva na dobu určitou 1 rok s výhledem prodloužení.
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, pošlete nám své CV.
V případě dotazů neváhejte kontaktovat naše personální oddělení.
Zaměstnanecké výhody: 5týdnů dovolené, pružnou pracovní dobu s úvazkem 7,5 hod. denně, závodní stravování s příspěvkem zaměstnavatele, jazykový kurz AJ, služební mobil.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?