- 32 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Firma Milpex s.r.o. působí na českém trhu od roku 1993, tj. již více než 25 let, a za dobu svého působení se stala jedním z největších dodavatelů kvalitního spodního prádla pro ženy, muže a děti v České republice.
Do našeho týmu hledáme samostatného a zodpovědného člověka, který bude mít na starosti veškerou komunikaci se zahraničními partnery, a v případě potřeby bude oslovovat i nové partnery pro navázání další spolupráce.
Na této pozici se budete dále podílet i na komunikaci s dopravci a celním úřadem.
V rámci této pozice pracujete s interními systémy, kam zadáváte data a kontrolujete jejich správnost. Většina Vaší práce probíhá na počítači, a proto je třeba, aby se orientovat v práci s programy Outlook, Excel a Word.
Ke své práci budete potřebovat hlavně anglický jazyk a to jak v emailové, tak v telefonické komunikaci.
Vzhledem k tomu, že je třeba některé záležitosti vyřídit osobně, očekáváme, že budete aktivním řidičem.
Požadujeme minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, ale určitou výhodou pro Vás bude, pokud bude mít vzdělání vyšší nebo vysokoškolské technického směru. Další výhodou je, pokud znáte terminologii textilní a oděvní výroby, máte zkušenosti v logistice a ovládáte psaní všemi deseti na počítači.
Nabízená pozice je vhodná i pro absolventy.
Kanceláře firmy jsou umístěné v Hradci Králové v Pileticích.
Vybrané kandidáty budeme telefonicky kontaktovat cca do dvou týdnů od zaslání životopisu. Na pohovoru budete mít možnost prezentovat svou znalost cizího jazyka a zkušenosti v používání programů na počítači.
Zasláním Vašeho životopisu souhlasíte, aby poskytnuté osobní údaje byly zpracovány a použity společnosti Milpex s.r.o., Piletická 55/36, 50003 Hradec Králové
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?