- 24 000 – 28 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Firma Milpex s.r.o. působí na českém trhu od roku 1993, tj. již více než 25 let, a za dobu svého působení se stala jedním z největších dodavatelů kvalitního spodního prádla pro ženy, muže a děti v České republice.
Do našeho týmu hledáme samostatného a zodpovědného člověka, který bude mít na starosti veškerou komunikaci se zahraničními partnery, a v případě potřeby bude oslovovat i nové partnery pro navázání další spolupráce.
Na této pozici se budete dále podílet i na komunikaci s dopravci a celním úřadem.
V rámci této pozice pracujete s interními systémy, kam zadáváte data a kontrolujete jejich správnost. Většina Vaší práce probíhá na počítači, a proto je třeba, aby se orientovat v práci s programy Outlook, Excel a Word.
Ke své práci budete potřebovat hlavně anglický jazyk a to jak v emailové, tak v telefonické komunikaci.
Vzhledem k tomu, že je třeba některé záležitosti vyřídit osobně, očekáváme, že budete aktivním řidičem.
Požadujeme minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, ale určitou výhodou pro Vás bude, pokud bude mít vzdělání vyšší nebo vysokoškolské technického směru. Další výhodou je, pokud znáte terminologii textilní a oděvní výroby, máte zkušenosti v logistice a ovládáte psaní všemi deseti na počítači.
Nabízená pozice je vhodná i pro absolventy.
Kanceláře firmy jsou umístěné v Hradci Králové v Pileticích.
Vybrané kandidáty budeme telefonicky kontaktovat cca do dvou týdnů od zaslání životopisu. Na pohovoru budete mít možnost prezentovat svou znalost cizího jazyka a zkušenosti v používání programů na počítači.
Zasláním Vašeho životopisu souhlasíte, aby poskytnuté osobní údaje byly zpracovány a použity společnosti Milpex s.r.o., Piletická 55/36, 50003 Hradec Králové

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.