- 37 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň práce: samosprávná agenda ve vztahu k organizacím zakládaným nebo zřizovaným městem a ke správě majetku města, administrativní zpracování podkladů pro zřízení, založení, změnu nebo zrušení organizací města, příprava a kontrola smluv souvisejících s chodem založených a zřízených organizací města, kontrola plnění smluv, příprava smluv se správci inženýrských sítí vč. provádění administrativních úkonů souvisejících a vedení evidence těchto smluv, agenda škodních událostí, zástup ekonoma odboru, správa rozpočtu odboru
příprava a kontrola smluv souvisejících se správou nemovitého majetku města, evidence smluv a dalších podkladů vzešlých z činnosti odboru, příprava podkladů pro rozhodování orgánů města
spolupráce s organizacemi města, dotčenými osobami, komisemi místních samospráv, platové zařazení: 9. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění, je nastaven systém výkonového odměňování, tzn. souběžně s platovým tarifem reálná možnost osobního příplatku a odměn
pečlivost, odpovědnost, vysoké pracovní nasazení, ŘP skupiny B výhodou, uchazeč musí splňovat předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka
ve smyslu zákona č. 312/2002 Sb., § 4 odst. 1
pracovní poměr na dobu neurčitou, propracovaný systém rozvoje a vzdělávání zaměstnanců
pružnou pracovní dobu, čtyři dny placeného zdravotního volna, pět týdnů dovolené
zajímavý program benefitů (možnost stravování/stravenkové karty, volitelné čerpání benefitů z osobního účtu zaměstnance), příjemné pracovní prostředí

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.