- 36 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte rádi komunikaci se zákazníky a dokážete vyřešit i sebezapeklitější požadavek? Pracovali jste někdy třeba na oddělení reklamací či zákaznického servisu? Máte vytříbenou argumentační schopnost?Mluvíte plynně německy a chcete jazyk denně využívat při své práci? Nebo jste absolvent s nadšením pro práci? Chcete pracovat ve firmě, kde je příjemná a přátelská atmosféra?
Hledáme právě kolegu na pozici v reklamačním oddělení!
Zašlete mi svůj životopis a staňte se naší posilou právě VY!
* Práce v příjemném kolektivu profesionálů, kteří Vás 100% zaučí
* Denní komunikace se svěřeným okruhem zákazníků
* Řešení požadavků a případných reklamací
* Důraz na včasné vyřízení požadavků
* Spolupráce s oddělením napříč společností
* Práce v interním systému, aktualizace, pečlivá evidence
* Milé a příjemné vystupování při denním řešení všech požadavků
* SOU/SŠ - nejlépe technického směru
* Zkušenosti ze zákaznického servisu
* Nadšení pro technické vymoženosti
* NJ - komunikativní úroveň slovem i písmem
* PC - MS Office, další systémy výhodou
* Komunikační, argumentační, organizační schopnosti
* Ochotu učit se a posouvat dále
* Zodpovědný a samostatný přístup
* Ochota dojíždět do místa výkonu práce
* Nástupní plat - od 40.000 Kč/ dle zkušeností
* Příjemná práce na jednu směnu
* Flexibilní pracovní doba s pevným jádrem
* Skvělý kolektiv
* Adaptační program
* Stravenkový paušál
* Mimořádné prémie
* Osobní ohodnocení
* Příspěvky a příplatky
* Slevy na firemní produkty
* Občerstvení na pracovišti
* Firemní kurzy a školení
* Možnost profesního i platového růstu
* Místo výkonu: Nymburk
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?