- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Skladník / Logistik – kombinace fyzické práce a administrativy !!!
Do našeho týmu hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici skladník / logistik, který ocení pestrou pracovní náplň a přátelské prostředí menší firmy. Pošlete nám životopis na pozici REFERENT SKLADU (30-40.000 Kč)!!!
* Kombinace fyzické práce a administrativy
* Zajišťování interní logistiky
* Vyskladňování - expedice
* Převod výrobků na mezisklad a sklad hotových výrobků
* Vstupní kontrola materiálu (účtování v systému SAP, elektronická evidence dodacích listů)
* Expediční práce – fyzicky i systémově
* Správa VZV techniky – denní kontrola a záznamy do deníku
* Podpora výrobního úseku
* SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
* Praxe na obdobné pozici výhodou
* Základní znalost AJ nebo NJ (porozumění jednoduchému textu, základní komunikace)
* Uživatelská znalost MS Office (Word, Excel) a práce na PC
* Znalost systému SAP výhodou
* Příjemný pracovní kolektiv v menší firmě s rodinnou atmosférou
* Práce na dvousměnný provoz (PO–PÁ) – ranní a odpolední směna
* Smlouva na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení na dobu neurčitou
* NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 20 000 Kč
* Dotované stravování
* Týden dovolené navíc (celkem 5 týdnů dovolené)
* Příspěvek na penzijní a životní pojištění
* Příspěvek na dovolenou nebo dětský tábor
* Odměnu za plné využití fondu pracovní doby
* Firemní akce a vzdělávací kurzy
* Lokalitu Ústí nad Labem

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.