- 80 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek
Popis činnosti pracovníka:
Řídí, kontroluje a koordinuje činnost stavebního úřadu, který je složen z obecního stavebního úřadu, úřadu územního plánování a památkové péče.
Je odpovědný za hospodaření kapitol oddělení, přípravu podkladů pro rozpočet.:
Ostatní předpoklady:
VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, výhodou ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru
ovládání PC (Microsoft 365, poštovní klient), výhodou znalost práce v programu GIS, VITA a GINIS
požadovaná znalost zejména těchto zákonů: zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení); zákon č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů; zákon č. 500/2004 Sb., správní řád; zákon č. 283/2021 Sb., stavební zákon; zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu; zákon č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči
nutná orientace v projektových dokumentacích a předchozí praxe v oboru stavebního, územního plánování či památkové péče ve veřejné správě
manažerské a organizační schopnosti, flexibilita, samostatnost, asertivita, psychická odolnost, vysoké pracovní nasazení, zodpovědnost, spolehlivost, komunikační schopnosti
znalost principů veřejné správy včetně právních předpisů vztahujících se k činnosti obcí
výhodou praxe v řídící funkci
řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
předpokládaný nástup: 05/2024
VÝHODOU: Zvláštní odborná způsobilost při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění; Zvláštní odborná způsobilost z obecné části a ze zvláštní části alespoň pro jednu ze správních činností stanovenou vyhláškou MV ČR č. 512/2002 Sb., vykonávaných jím řízenými úředníky.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.