- Plný úvazek

Popis činnosti pracovníka:
Řídí, kontroluje a koordinuje činnost stavebního úřadu, který je složen z obecního stavebního úřadu, úřadu územního plánování a památkové péče.
Je odpovědný za hospodaření kapitol oddělení, přípravu podkladů pro rozpočet.:
Ostatní předpoklady:
VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, výhodou ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru
ovládání PC (Microsoft 365, poštovní klient), výhodou znalost práce v programu GIS, VITA a GINIS
požadovaná znalost zejména těchto zákonů: zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení); zákon č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů; zákon č. 500/2004 Sb., správní řád; zákon č. 283/2021 Sb., stavební zákon; zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu; zákon č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči
nutná orientace v projektových dokumentacích a předchozí praxe v oboru stavebního, územního plánování či památkové péče ve veřejné správě
manažerské a organizační schopnosti, flexibilita, samostatnost, asertivita, psychická odolnost, vysoké pracovní nasazení, zodpovědnost, spolehlivost, komunikační schopnosti
znalost principů veřejné správy včetně právních předpisů vztahujících se k činnosti obcí
výhodou praxe v řídící funkci
řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
předpokládaný nástup: 05/2024
VÝHODOU: Zvláštní odborná způsobilost při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění; Zvláštní odborná způsobilost z obecné části a ze zvláštní části alespoň pro jednu ze správních činností stanovenou vyhláškou MV ČR č. 512/2002 Sb., vykonávaných jím řízenými úředníky.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?