O nás
Společnost STILL je německý výrobce špičkové manipulační techniky se stoletou historií. Dlouhodobě patříme mezi přední dodavatele vysokozdvižných i plošinových vozíků, tahačů a také nejnovějších intralogistických systémů. Máme přibližně 8 900 zaměstnanců, 6 výrobních závodů, 14 poboček v Německu, 21 dceřiných společností v zahraničí a prodejní síť zahrnující 240 prodejců po celém světě. Díky tomu jsme úspěšnou společností v mezinárodním měřítku. Klademe důraz na nejvyšší kvalitu, spolehlivost a inovativní technologie, abychom dnes i v budoucnu splňovali požadavky malých, středních i velkých podniků.
Hodnoty společnosti STILL vypovídají o našich jednotlivých činnostech a o spolupráci s kolegy, nadřízenými, zaměstnanci, zákazníky, dodavateli a uchazeči o zaměstnání. Při vytváření sdílených hodnot jsme se snažili naslouchat co největšímu počtu různých hlasů a názorů. Jsme proto rádi, že se do procesu jejich tvorby zapojili kolegové ze všech úrovní, regionů a poboček. Naše nové hodnoty díky tomu odrážejí přesvědčení celé společnosti a představují aktivní součást naší každodenní práce.
Náplň práce:
Hledáme uchazeče /uchazečky, jejichž hlavní pracovní náplní bude:
- Zodpovědnost za plnění plánu a cílů oddělen fullservisu, fakturace a SAP.
- Personální práce s týmem fullservisu.
- Práce se smlouvami na servisní služby a na financování pronajímané manipulační techniky. Komunikace se zákazníky a s leasingovými společnostmi.
- Kalkulace splátek předplacených služeb.
- Dojednávání smluvních podmínek pro služby dlouhodobých pronájmů.
- Řešení připomínek, dotazů a rozporů v oblasti dlouhodobých nájmů manipulační techniky. Kontrolní a metodická činnost v oddělení fullservisu.
- Ostatní administrace a aktivní obchodní činnost v oddělení fullservisu.
- Spolupráce se zahraniční centrálou na metodice nájmů a předplacených služeb.
- Spolupráce se zahraničními pobočkami na sdílení zkušeností a na mezinárodních projektech.
Co od Vás očekáváme:
- SŠ/VŠ technického nebo ekonomického směru
- Zkušenost s vedením týmu alespoň 2 roky, ideálně v prostředí obchodu nebo servisu
- Zkušenosti s řízením lidí a oddělení výhodou
- Asertivní, proaktivní osobnost s orientací na výsledek
- Výborné komunikační dovednosti
- Odolnost proti stresu
- Schopnost pracovat v různorodém kolektivu a napříč celou firemní strukturou.
- Ochota pracovat na sobě a získávat nové zkušenosti a odbornosti.
- Aktivní znalost angličtiny – schopnost komunikovat s kolegy v zahraničí
- Ochotu cestovat v rámci ČR
- řidičský průkaz skupiny B
- Uživatelská znalost programů MS Office
- Zkušenost práce s ERP systémy- SAP
Co Vám můžeme nabídnout:
- Stabilní zaměstnání u zahraniční společnosti
- Perspektivní pracovní pozici s možností kariérního postupu
- Zajímavé finanční ohodnocení, prémie v přímé závislosti na dosažených výsledcích Firemní benefity - 5 týden dovolené, Cafeterie (měsíční přípis 1500 bodů), multisport karta, penzijní připojištění, životní připojištění s příspěvkem zaměstnavatele, příspěvky na dopravu, prémiová lékařská péče, T- mobile program, Makro kartička, firemní dny pro zaměstnance ( vánoční dárky, firemní večírky, teambuildingy, firemní tábor pro děti, vitamínové balíčky, očkování proti chřipce), občerstvení na pracovišti, právní a psychologické poradenství; stravenkový paušál
- Zaškolení na centrále v Praze
- Pravidelná školení na centrále a pobočkách v zahraničí
- Home office
- Notebook, mobilní telefon