- 34 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Jsme rodinná firma s 18 letou tradicí, s přátelskou a otevřenou atmosférou. Organizujeme firemní eventy, outdoorové a teambuildingové programy v Česku i v zahraničí. Spravujeme síť sportovně-rekreačních a ubytovacích zařízení SUNDISK family v Českém ráji, v Jizerských horách i na Jižní Moravě.
Rosteme, a právě proto otevíráme novou pracovní příležitost stát se pravou i levou rukou naší vedoucí rezervačního oddělení
Hlavní náplň:
" komunikace s klienty – telefonická, emailová
" osobní schůzky s klienty
" tvorba rezervací na půjčovnu sportovního vybavení a rezervací ubytování
" tvorba nabídek a harmonogramů pro skupiny – školní výlety, firemní akce, apod.
" pomoc při tvorbě zdokonalovacích procesů napříč firmou – manuály, pracovní postupy,..
" koordinace instruktorů, pracovníků informačních center a svěřeného týmu lidí
Vedlejší náplň:
" v rámci zaškolování – pomoc v informačních centrech, směny na jednotlivých provozech pro snazší aklimatizaci a poznání chodu provozu
Co očekáváme?
" minimálně SŠ vzdělání
" výborné organizační a komunikační schopnosti
" příjemné, reprezentativní a proklientské vystupování
" časová flexibilita (práce i o víkendech)
" velmi dobrá znalost českého jazyka, písemný projev na vysoké úrovni
" znalost AJ nebo NJ (slovem i písmem)
" řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
" znalost systému Previo výhodou
Co nabízíme?
" práci na HPP
" práci v kanceláři i v terénu, možnost občasné práce na home office
" možnost kariérně růst
" neformální a přátelskou atmosféru
" vzájemně se obohacující kolektiv lidí různého věku, zkušeností i zájmů
" zvýhodněný zaměstnanecký mobilní tarif pro rodinu
" multisport kartu
" příspěvek na penzijní připojištění
" slevu na konzumaci ve všech našich provozech
" účast na zajímavých firemních akcích
Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravování, multisport karta, zvýhodnění mobilní tarif
Zaujalo? Tak neváhejte, pošlete nám své CV a motivační dopis rádi se s Vámi potkáme
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.