- 90 000 Kč
- Plný úvazek

Společnost Stavoklima s.r.o. se věnuje od roku 1994 projekci a kompletaci technologických celků především vzduchotechniky a klimatizace. Od roku 1996 jsme rozšířili svoji činnost o výrobu.
Jsme rodinná, ryze česká firma, s tradicí od roku 1994. Zabýváme se výrobou, montáží a poskytováním služeb v oblasti TZB/ HVAC. Působíme v rámci celé ČR. Naše výrobky vyvážíme do mnoha zemí Evropy i Asie. Naše sídlo v Homolích u Českých Budějovic je zázemím pro více než 100 zaměstnanců.
Hledáme spolehlivého kolegu či kolegyni, který má obchodního ducha, technické myšlení a chuť posouvat věci dopředu.
zajištění bezproblémového chodu servisních zakázek
komunikace se zákazníky – akvizice nových i péče o stávající
poskytování technické podpory a hledání řešení na míru
plánování pravidelných i operativních servisních prací
příprava nabídek, smluv a administrativní agenda
SŠ/VŠ vzdělání (ideálně TZB/HVAC, výhodou, nikoliv podmínkou)
zkušenosti s obchodem a řízením zakázek v oblasti vzduchotechniky, chlazení či topení
výborné komunikační a prezentační dovednosti
prozákaznický přístup, samostatnost a flexibilitu
ochotu občas cestovat za klienty
řidičský průkaz sk. B
zajímavé finanční ohodnocení – fixní mzdu doplněnou o motivační složku podle výsledků
technické vybavení: notebook, mobilní telefon s datovým tarifem (zvýhodněné volání i pro rodinné příslušníky)
možnost profesního růstu a seberealizace – školení, tréninky, mentoring
benefity: 5 sick days, příspěvek na penzijní připojištění, karta MultiSport, kafetérie až 6 000 Kč ročně
moderní zázemí: firemní stravování s příspěvkem zaměstnavatele (včetně fitness a vege varianty), občerstvení na pracovišti
zajímavé slevy: elektro, stavebniny, pohonné hmoty a další
firemní akce, přátelský kolektiv a pracovní prostředí, kde se budete cítit dobře
Staňte se pravou rukou vedoucího servisu a pomozte nám posouvat naše služby ještě dál. Těšíme se na Váš životopis!

Pokud se chystáte na dovolenou, budete dlouhodobě mimo kancelář nebo jste nemocní, nezapomeňte si nastavit automatickou odpověď. Ukážeme vám, jak má vypadat a připojíme i vzory možných odpovědí. V článku naleznete i vzor automatické odpovědi v angličtině. Víte, že ve svém Outlooku můžete nastavit i pravidla, jak se bude příchozí pošta třídit?

Vybrat si dobře firmu, ve které budete pracovat, neznamená jen brát super výplatu. Zvlášť pokud jde o práci rukama, kde jde často i o zdraví a čas pro sebe a rodinu. Dobrý zaměstnavatel také otevřeně komunikuje, nabízí jistoty a je předvídatelný. Už při prvním kontaktu tak můžeme poznat, jestli něco nehraje.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.