Zástupce vedoucí/ho servisního oddělení

Homole
38.000 – 45.000 Kč
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Řidičské oprávnění
Skupina B
Kontakt
Petra Hořavová, zobrazit tel. číslo

O nás

Jsme rodinná, ryze česká firma, s tradicí od roku 1994. Zabýváme se výrobou, montáží a poskytováním služeb v oblasti TZB/ HVAC. Působíme v rámci celé ČR.  Naše výrobky vyvážíme do mnoha zemí Evropy i Asie. Naše sídlo v Homolích u Českých Budějovic je zázemím pro více než 100 zaměstnanců. 

Hledáme spolehlivého kolegu či kolegyni, který má obchodního ducha, technické myšlení a chuť posouvat věci dopředu.

Co tě u nás čeká?

  • zajištění bezproblémového chodu servisních zakázek

  • komunikace se zákazníky – akvizice nových i péče o stávající

  • poskytování technické podpory a hledání řešení na míru

  • plánování pravidelných i operativních servisních prací

  • příprava nabídek, smluv a administrativní agenda

Co od tebe očekáváme?

  • SŠ/VŠ vzdělání (ideálně TZB/HVAC, výhodou, nikoliv podmínkou)

  • zkušenosti s obchodem a řízením zakázek v oblasti vzduchotechniky, chlazení či topení

  • výborné komunikační a prezentační dovednosti

  • prozákaznický přístup, samostatnost a flexibilitu

  • ochotu občas cestovat za klienty

  • řidičský průkaz sk. B

Co ti můžeme nabídnout?

  • zajímavé finanční ohodnocení – fixní mzdu doplněnou o motivační složku podle výsledků

  • technické vybavení: notebook, mobilní telefon s datovým tarifem (zvýhodněné volání i pro rodinné příslušníky)

  • možnost profesního růstu a seberealizace – školení, tréninky, mentoring

  • benefity: 5 sick days, příspěvek na penzijní připojištění, karta MultiSport, kafetérie až 6 000 Kč ročně

  • moderní zázemí: firemní stravování s příspěvkem zaměstnavatele (včetně fitness a vege varianty), občerstvení na pracovišti

  • zajímavé slevy: elektro, stavebniny, pohonné hmoty a další

  • firemní akce, přátelský kolektiv a pracovní prostředí, kde se budete cítit dobře

Staňte se pravou rukou vedoucího servisu a pomozte nám posouvat naše služby ještě dál. Těšíme se na Váš životopis!

Benefity

  • Sickdays
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Lékařská péče
  • Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Cyclist-friendly office
  • Parkoviště

Sídlo firmy

STAVOKLIMA s.r.o.
Budějovická 450
370 01 Homole

IČO: 60827980
Datová schránka: gwt4kb9
Další informace:
GPS: 48.939313,14.419528,
S-JTSK: -760340.68 -1169493.67, RUIAN: 75080923

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!