Zástupce vedoucího účetního oddělení pro ČR a SR

Otvice
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2) ,
Německý jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

ARCOS FM CZ s.r.o.

Saller Group je mezinárodní developer v oblasti nemovitostí, který již více než 30 let úspěšně plánuje, staví, pronajímá a spravuje komerční nemovitosti jako jsou obchodní centra a retail parky. Naše úspěchy stojí na práci více než 300 zaměstnanců v Německu, České republice, Polsku a na Slovensku. Především díky jejich profesionalitě trvale rosteme a jsme spolehlivým partnerem pro naše nájemce.

O nás

Saller Group je mezinárodní developer v oblasti nemovitostí, který již více než 30 let úspěšně plánuje, staví, pronajímá a spravuje komerční nemovitosti jako jsou obchodní centra a retail parky. Naše úspěchy stojí na práci více než 300 zaměstnanců v Německu, České republice, Polsku, na Slovensku a v Rakousku. Především díky jejich profesionalitě trvale rosteme a jsme spolehlivým partnerem pro naše nájemce.

Co vás čeká:

Jste zkušený/á účetní, který/á má přehled nejen o českých, ale i slovenských účetních standardech? Máte chuť převzít zodpovědnost, podílet se na vedení týmu a zároveň být odbornou oporou kolegům? Pak jste to možná právě Vy, koho hledáme do našeho týmu!

  • Spolupráce s vedoucím účetního oddělení na řízení účetních procesů
  • Kompletní zpracování účetnictví přidělených společností
  • Zodpovědnost za oblast daňové problematiky (DPH, daň z příjmů, daň z nemovitostí apod.)
  • Komunikace s externími auditory, daňovými poradci a státními institucemi ČR a SR
  • Tvorba a kontrola reportů pro vedení společnosti
  • Aktivní podíl na zefektivnění účetních a daňových procesů
  • Zástup vedoucího oddělení v době jeho nepřítomnosti
  • Účast na poradách s vedením společnosti a týmových poradách
  • Spolupráce napříč odděleními
  • Zaučení na firemní centrále ve Weimar-Legefeld

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • VŠ nebo SŠ vzdělání ekonomického směru
  • Min. 3 roky praxe v účetnictví, ideálně v prostředí holdingových struktur
  • Pokročilá znalost účetních a daňových předpisů ČR, znalost slovenské legislativy výhodou nikoli podmínkou
  • Zkušenost s vedením menšího týmu výhodou
  • Znalost práce v účetních systémech (např. DYNAMICS 365)
  • Dobrá znalost Microsoft Office (zvláště Excel)
  • Znalost německého jazyka na komunikativní úrovni
  • Řidičský průkaz skupiny B
  • Ochota jezdit na služební cesty

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zajímavou a odpovědnou pozici v moderní, stabilní společnosti
  • Přátelský a zkušený tým, na který se můžete spolehnout
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Více jak 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní/životní připojištění a další benefity

Zaujala vás tato pozice?
Zašlete nám svůj životopis a staňte se součástí našeho týmu!

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště

Sídlo firmy

ARCOS FM CZ s.r.o.
Obchodní zóna 266
431 11 Otvice

IČO: 25024906
Datová schránka: 88c4wux
Další informace:
GPS: 50.483411,13.442689,
S-JTSK: -805541.78 -989467.74, RUIAN: 26407027

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT