
ARCOS FM CZ s.r.o.
Zástupce vedoucího účetního oddělení pro ČR a SR
O nás

Saller Group je mezinárodní developer v oblasti nemovitostí, který již více než 30 let úspěšně plánuje, staví, pronajímá a spravuje komerční nemovitosti jako jsou obchodní centra a retail parky. Naše úspěchy stojí na práci více než 300 zaměstnanců v Německu, České republice, Polsku a na Slovensku. Především díky jejich profesionalitě trvale rosteme a jsme spolehlivým partnerem pro naše nájemce.
O nás
Saller Group je mezinárodní developer v oblasti nemovitostí, který již více než 30 let úspěšně plánuje, staví, pronajímá a spravuje komerční nemovitosti jako jsou obchodní centra a retail parky. Naše úspěchy stojí na práci více než 300 zaměstnanců v Německu, České republice, Polsku, na Slovensku a v Rakousku. Především díky jejich profesionalitě trvale rosteme a jsme spolehlivým partnerem pro naše nájemce.
Co vás čeká:
Jste zkušený/á účetní, který/á má přehled nejen o českých, ale i slovenských účetních standardech? Máte chuť převzít zodpovědnost, podílet se na vedení týmu a zároveň být odbornou oporou kolegům? Pak jste to možná právě Vy, koho hledáme do našeho týmu!
- Spolupráce s vedoucím účetního oddělení na řízení účetních procesů
- Kompletní zpracování účetnictví přidělených společností
- Zodpovědnost za oblast daňové problematiky (DPH, daň z příjmů, daň z nemovitostí apod.)
- Komunikace s externími auditory, daňovými poradci a státními institucemi ČR a SR
- Tvorba a kontrola reportů pro vedení společnosti
- Aktivní podíl na zefektivnění účetních a daňových procesů
- Zástup vedoucího oddělení v době jeho nepřítomnosti
- Účast na poradách s vedením společnosti a týmových poradách
- Spolupráce napříč odděleními
- Zaučení na firemní centrále ve Weimar-Legefeld
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- VŠ nebo SŠ vzdělání ekonomického směru
- Min. 3 roky praxe v účetnictví, ideálně v prostředí holdingových struktur
- Pokročilá znalost účetních a daňových předpisů ČR, znalost slovenské legislativy výhodou nikoli podmínkou
- Zkušenost s vedením menšího týmu výhodou
- Znalost práce v účetních systémech (např. DYNAMIX 365)
- Dobrá znalost Microsoft Office (zvláště Excel)
- Znalost německého jazyka na komunikativní úrovni
- Řidičský průkaz skupiny B
- Ochota jezdit na služební cesty
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zajímavou a odpovědnou pozici v moderní, stabilní společnosti
- Přátelský a zkušený tým, na který se můžete spolehnout
- Flexibilní pracovní dobu
- Více jak 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní/životní připojištění a další benefity
Zaujala vás tato pozice?
Zašlete nám svůj životopis a staňte se součástí našeho týmu!
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Parkoviště