- Plný úvazek
Do stabilní společnosti, mladého a rychle se rozvíjejího týmu přijmeme sympa kolegu/kolegyni, který/á má zkušenosti s koordinací (mystery shopping návštěvy) a bude mít na starosti mnoho celých projektů.
Zodpovědnosti:
- za realizaci projektu: koordinace všech aktivit v rámci konkrétních projektů;
- výběr, školení, řízení pracovníků (mystery shopperů)
- vlastní návrhy harmonogramů, metodik, vlastní koordinace času ve vztahu k milníkům jednolitvých projektů.
- hlídání termínů a stanovených milníků v rámci projektu
- odpovědnost za administrativu, finance projektu – schvalování činností pracovníků, rozdělování financí,
- spolupráce na vyhodnocení projektu včetně hodnocení činnosti lidí v týmu.
Požadujeme:
- zkušenosti s mystery shoppingem (povinné),
- zkušenost se zodpovědnou prací v týmu (to budeme chtít vidět),
- organizační a komunikační dovednosti na vynikající úrovni (budete řídit sebe i mnoho podřízených),
- znalost práce s dokumenty typu MS Office, aktivní práce s počítačem, informačním systémem,
- řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič (výhodou až budete jezdit školit lidi, půjčovat vybavení k práci, atd.)
- angličtina – schopnost jednoduchých překladů (zahraniční zákazníci).
Nabízíme:
- práci v megarychle se rozvíjejícím prostředí na zajímavých projektech,
- pracovní poměr na dobu neurčitou nebo na ŽL,
- práci na pracovní poměr v dynamicky a RYCHLE se vyvíjející společnosti Hello Innovation v ČR, SK, PL, HU, RU,
- zajímavé finanční ohodnocení,
- telefon,
- zaměstnanecké benefity – možnost čerpání výhod našich klientů – a že jich je;-).
- místo výkonu práce: Praha 10, Vršovice (kancelář)
- datum nástupu: ihned