- Plný úvazek
PROJEKT KOORDINÁTOR
Společnost Palatinum s.r.o. je konzultační společnost, specializuje se na rozvoj obchodu a managementu
- Má více jak 25-leté zkušenosti, mezinárodní kvalitní know-how a opakovaně úspěšné výsledky.
- Spolupracuje s Universitou v Oxfordu.
Pomáhá ve zvýšení obratu, zvýšení počtu nových zákazníků, ve vyšším zisku, ve vyšší hodnotě společnosti, pomocí:
- Rozvoje obchodníků, manažerů a Sales Performance Management v oblasti soft skills
- Nastartování „double digit growth“ u firem, vychází z přístupu anglosaského školství
- Rozvíjení kompetencí a zároveň i hodnot zaměstnanců
- Obohacení trhu o novinky z TOP 10 univerzit
- Podpory manažerů v implementaci změn
- Investicedo inovací a nových produktů.
V současné době hledáme člověka jako posilu do našeho office týmu na pozici Projektové koordinátorky / Projektového koordinátora.
PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- Aktivní administrativní podpora obchodního týmu
- Organizační koordinace projektů u našich zákazníků
- Spolupráce s projekt manažery a ostatními členy týmu
- Interní a externí komunikace – s dodavateli, lektory – telefonická, osobní, emailová
- Realizace vzdělávacích aktivit – domlouvání hotelů, příprava kurzů
- Administrativní podpora dílčích marketingových aktivit
POŽADUJEME:
- SŠ vzdělání
- Znalost práce na PC (Outlook, MS Office, …)
- Proaktivní přístup a anticipaci
- Chuť dělat ve službách – mít rád poskytovat servis, služby, přidanou hodnotu a pořádek mít „v krvi“
- Myšlení v souvislostech – jeden úkol generuje druhý, navazují na sebe, ovlivňují se
- Pečlivost a dovednost jít do hloubky (ne po povrchu) = dotahování věcí do konce, jejich domýšlení
- Vynikající komunikační dovednosti – osobní, telefonické i písemné
- Chuť komunikovat – hledání cesty a ne důvodu, proč to nejde
- Týmový přístup – umět podpořit kolegy a být jim partnerem
- Profesionální štábní kulturu a vystupování
- Řidičský průkaz typu B
- Nástup ihned, místo práce Praha
- AJ na komunikativní úrovni výhodou
KLÍČOVÉ ZODPOVĚDNOSTI:
- Podpora konzultantů
- Komunikace se zákazníky ohledně zajištění již dohodnutých projektů
- Příprava prezentací a podkladů pro jednání
- Psaní nabídek
- Vedení portfolia zákazníků, záznamů o průběhu a stavu jednání se zákazníky z administrativní hlediska
- Komunikace s lektory nad zajištěním termínů, výstupů z tréninků, apod.
- Vedení a zodpovědnost za smlouvy a objednávky, péče o dokumentaci
- Vedení kalendáře projektových manažerů, domlouvání schůzek, kontrola duplicit, apod.
- Příprava e-learningů a dotazníků
- Pravidelné týdenní uzávěrky
NABÍZÍME:
- Dlouhodobou práci ve stabilní společnosti
- Možnost naučit se řízení projektů v praxi
- Vlastní rozvoj a zapojení do systému firemního vzdělávání – osobnostní rozvoj ušitý na míru
- Učení se novým věcem a čerpání zkušeností napříč trhem – učení se od těch nejlepších ve svých oborech
- Možnost růstu
- Adekvátní finanční ohodnocení
- Příjemné a dostupné pracovní prostředí – Praha 5-Radlická
- Teambuildingové akce
- Přátelský a kultivovaný kolektiv
- 5 týdnů dovolené
- Firemní bonusy a odměny
Kontaktujte nás, pokud Vás práce ve službách a koordinace všeho možného baví. Jsme velmi flexibilní a především hledáme pracovité a odpovědné kolegy. Zašlete nám, prosím, CV a motivační dopis a zdůrazněte, v jakých bodech výše vyjmenované pracovní náplně / požadavcích máte zkušenosti či chuť se je v přátelském pracovním prostředí naučit.
Budeme se těšit.