- 33 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme česká rodinná společnost zabývající se pozemním stavitelstvím. Zakládáme si na přátelské atmosféře, odpovědnosti jednotlivce a profesionalitě poskytovaných služeb a momentálně hledáme novou posilu do administrativy na pozici recepční/sekretářka.
- evidence a správa pošty
- evidence a správa vozového parku a nákladní dopravy (zpracování knih jízd, správa AETR nákladních aut)
- správa kolaudačních materiálů staveb a kompletace dokladů při výběrových řízení
- starost za chod kanceláře (příjímání návštěv, nákupy, obchůzky)
- min. středoškolské vzdělání
- psaní všemi deseti, znalost práce v excelu, bezchybné psaní obchodních dopisů
- milé a vstřícné vystupování
- samostatnost a cílevědomost
- zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, schopnost si zorganizovat svou práci
- ochotu se vzdělávat, přemýšlet nad prací v souvislostech
- ŘP sk. B – aktivní řidič
- znalost AJ
- znalost problematiky nákladní dopravy – velkou výhodou
- orientace v účetnictví a znalost účetního programu Pohoda – velkou výhodou
- praxe ve stavební firmě – velkou výhodou
- práci v příjemném kolektivu, teambuildingy a jiné firemní akce
- stabilní pracovní zázemí v moderní firmě
- možnost zvyšování kvalifikace a seberealizace, finančního ohodnocení
- notebook a mobilní telefon
- možnost prodloužení na dobu neurčitou
- nástup od ledna na DPČ, od února 2025 na HPP
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?