- Zkrácený úvazek
O nás
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra
Jsme praktickým realizátorem části migrační a integrační politiky státu. Mezi hlavní naše činnosti patří provoz přijímacích středisek, pobytových středisek, integračních azylových středisek, zařízení pro zajištění cizinců a Center na podporu integrace cizinců. Jsme rovněž generálním poskytovatelem integračních služeb v rámci Státního integračního programu. Více o práci naší organizace se můžete dočíst na www.suz.cz.
Do týmu spadajícího pod Oddělení personální a mzdové Správy uprchlických zařízení Ministerstva vnitra (SUZ MV) hledáme zkušenou posilu, která se bude věnovat personální administrativě a agendě vzdělávání společně s naší kolegyní Martinou.
Co bude Vaší pracovní náplní?
- spravovat agendu vzdělávání (dokumentace, organizace vzdělávacích akcí pro naše zaměstnance)
- pracovat v systému SAP a spisové službě
- spolupracovat s vedoucími v rámci celé organizace (v ideálním případě být jim pracovně právním poradcem/kyní)
- připravovat analýzy a reporty
- podílet se na projektech v rámci HR oddělení
Co by Vám nemělo chybět, abychom se potkali na pohovoru?
- vysokoškolské vzdělání (ideálně zaměřené na řízení lidských zdrojů)
- zkušenost se systémem SAP či spisovou službou - velkou výhodou
- angličtina minimálně na úrovni B2 – ideální je, pokud se v angličtině cítíte komfortně, není pro Vás nutným zlem (rádi bychom Vás zapojili do projektu EUAA)
- komunikativnost, asertivita a osobnost, která je schopna práci vykonávat samostatně, pečlivě a zodpovědně
- uživatelská znalost práce na PC (balíček MS Office)
- řidičský průkaz a aktivní řízení - výhodou
Důvody proč se k nám přidat?
- 5 dnů indispozičního volna, 200 hodin (25 dnů) dovolené
- možnost občasné práce z domova po zaučení, pružná pracovní doba
- nabízíme zajímavou a zodpovědnou činnost v oblasti aktuálního společenského dění
- možnost využít široké nabídky vzdělávacích a jazykových kurzů
- stravování v místě pracoviště
- zařídíme pro Vás Multisport kartu
- k dispozici budete mít potřebný HW a SW, služební telefon s tarifem i pro soukromé účely
- možnost využití zvýhodněných mobilních tarifů pro členy rodiny
- zařazení v platové třídě 11 dle NV 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů + osobní příplatek
- čerpání osobního rozpočtu z Fondu kulturních a sociálních potřeb (po roce v organizaci)
- finanční odměny při dosažení životního a pracovního jubilea
- možnost využití sportovního areálu Policejní akademie zdarma (běžecký okruh, posilovna, bazén)
Nástup možný dle dohody, ideálně od 1. 9. 2024
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s 3měsíční zkušební dobou s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Místo výkonu práce: Lhotecká 559/7 Praha 12 (Areál Policejní akademie ČR)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis a motivační dopis skrze tento pracovní portál.
Budeme se těšit!
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na vzdělávání
- Příspěvek na mobilní tarif
- Přátelské prostředí
- Závodní stravování
- Občerstvení na pracovišti
- Fitness na pracovišti