- 32 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
ASITIS je předním poskytovatelem služeb v oblasti klimatické změny, energetiky a životního prostředí. Obsluhujeme malé obce, města, kraje i ministerstva. Ve Vaší roli budete moci přispět k řešení klimatické krize. Vysvětlovat, co se děje a připravovat projekty, které mají pomoci stávající situaci řešit. Jsme realisté – poskytujeme kvalitní služby, které pomáhají, krok za krokem. Stanete se členem týmu, který má tah na bránu. V rychle rostoucím týmu se budete věnovat zákazníkovi od prvního kontaktu až po uzavření smlouvy. Je na Vás, jestli se obrátíte na existující portfolio více, než 400 zákazníků, nebo jestli vybudujete spolupráci s dosud neobslouženými městy a obcemi.
* Komunikace se zákazníky
* Představení portfolia služeb
* Poradenství starostovi/úředníkovi v jeho konkrétní situaci (Vás naučíme)
* Tvorba nabídek – volných i v rámci výběrových řízení
* Obchodní administrativa
* VŠ vzdělání, vhodné i pro absolventy
* Tah na bránu
* Dobrý ústní i psaný projev
* Zájem o oblast klimatu, energetiky, životního prostředí
* Samostatnost
* ŘP skupiny B
* 5 týdnů dovolené
* Stravenkový paušál, zajištění multisport karty
* Notebook, mobil
* Flexibilní rozvržení pracovní doby
* Možnost občasné práce z domova
* Dle míry cestování a výsledků auto
* 2x do roka teambuilding
* Příjemné pracovní prostředí
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.