Office Administrator
- teamový hráč, který rád pomáhá ostatním kolegům
- okouzlující a reprezentativní člověk
Hlavní odpovědnosti:
- Přispívat k rozvoji týmové atmosféry – pomoc při pořádání firemních oslav, teambuilding, večírky.
- Denní správa – běh recepce, denní úkoly v kanceláři, korespondence, vítání hostů a rozmanitá administrativní práce
- Zajišťování všech kancelářských potřeb, stejně jako občerstvení, vody nebo kávy
- Organizace služebních cest a podpora HR týmu
Požadavky:
- Nepotřebujeme dlouholeté zkušenosti – potřebujeme člověka s vášní a zdravým rozumem
- AJ na denní komunikaci – středně pokročilá
- Dobrá znalost MS Office, Excel
Nabízíme:
- Vzrušující příležitost být součástí rychle se rozvíjející globální společnosti
- 25 dní dovolené, nadstandardní kancelářská technika, sick days
- skvělý tým atmosféru, neformální firemní kultura
Pokud tato nabídka zní zajímavě zašlete životopis v českém a anglickém jazyce.