- Plný úvazek
O nás
Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na administrativní pozici do kanceláře zaměřené na prodej jízdenek (jedná se o příjem zakázek od klientů, nikoli o telefonický prodej nabízený z naší strany):
Náplň práce:
- Běžné administrativní úkony (kopírování, scanování, kompletace podkladů, archivace)
- příjem objednávek (telefonicky, e-mailem)
- zadávání objednávek do interního systému, zakládání do šanonů
- komunikace s klienty, cestovními kancelářemi a agenturami
- zajištění podkladů a organizační podpory pro plánování optimálních tras a vytíženosti vozidel
- odbavování řidičů na víkendové pendly do HR a IT
- úzká spolupráce s vedením společnosti
Co od Vás očekáváme:
- výhodou praxe v oboru cestovního ruchu
- pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, smysl pro detail, loajalitu, nekonfliktnost, preciznost
- velmi dobré organizační schopnosti, týmovost, a zároveň schopnost pracovat samostatně
- logické uvažování, systematický přístup k řešení úkolů, inovativnost, aktivní přístup
- odolnost vůči opakující se práci administrativního charakteru a vůči stresu
- uživatelská znalost MS Excel a Word
- řidičský průkaz sk. B
Co Vám můžeme nabídnout:
- zázemí ve stabilní a dynamicky se rozvíjející společnosti působící na trhu od roku 1999
- osobní přístup ke všem zaměstnancům
- odpovídající platové ohodnocení po celý rok a jiné benefity
- příjemné pracovní prostředí- mladý a přátelský kolektiv profesionálů
- zaučení v oboru
- praxe není podmínkou
- nástup možný ihned
V případě, že Vás naše pracovní nabídka zaujala a splňujete požadavky na inzerovanou pozici, zašlete nám svůj profesní životopis.
Benefity
- Dovolená navíc
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Služební auto
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Příspěvek na mobilní tarif
- Přátelské prostředí
- Dog-friendly office
- Parkoviště