- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Jste analytický typ a máte rádi čísla? Pohybujete se už nějakou dobu ve finančním controllingu nebo se chcete naučit něco nového ? Anglicky se domluvíte lusknutím prstu? Jste spolehlivý a komunikativní člověk, který hledá nové výzvy? Tak neváhejte a bleskově mi zašlete Váš životopis!
Staňte se součástí úspěšné společnosti, která hledá novou posilu na pozici:
FINANČNÍ KONTROLOR (40-60.000 KČ)
VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY
* Reporting finanční situace společnosti
* Plánování rozpočtu a analýzy výsledků
* Sledování a hodnocení nákladů
* Příprava finančních plánů a reportingu
* Provádění kalkulace produktů
* Práce na projektech
* VŠ vzdělání
* Zkušenosti v účetnictví nebo controllingu - výhodou
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Organizační schopnosti, týmovost, smysl pro detail
* Znalost práce na PC (MS Office)
* Pružná pracovní doba
* Notebook a mobilní telefon
* 25 dní dovolené
* Příspěvek na životní pojištění
* Příspěvek na dopravu
* Možnost homeoffice
* Závodní stravování
* Kariérní růst
* Skvělý tým lidí
* Moderní prostředí
* Nástup IHNED
* Lokalitu: Nové Město na Moravě
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?