- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro seniory
Do našeho profesionálního týmu 5* hotelu Imperial a 4* Spa Resort Sanssouci hledáme samostatného, asertivního a zodpovědného člověka, který není zvyklý čekat na pokyny, hledá proaktivně nová řešení a nespokojí se s průměrem. Nabízíme šanci plně se realizovat v oblasti hotelnictví a lázeňství.
* prohlubování a rozvoj zavedeného systému tréninků firemních standardů
* metodické vedení interních trenérů
* provádění praktického výcviku, ukázek praktických dovedností a koučinku
* vyhledávání témat vzdělávání – reakce na podněty klientů a kotroly dodržování standardů
* vedení projektů v oblasti vzdělávání včetně jednání s dodavateli vzdělávání
* zaškolování nových zaměstnanců
* zajišťování školení a rozvoje stávajících zaměstnanců v jejich odborné způsobilosti
* organizace, realizace a evidence vzdělávacích aktivit
* příprava školících materiálů
* reporting nadřízenému
* min. SŠ vzdělání
* alespoň 3 roky praxe v hotelnictví v kategorii min. 4* na vedoucí pozici
* praxe se vzděláváním výhodou
* velmi dobrá znalost PC, MS Office
* komunikační znalost AJ výhodou
* schopnost motivovat a rozvíjet zaměstnance
* komunikační a prezentační dovednosti
* schopnost definovat a řešit problémy
* zajímavé mzdové ohodnocení, vyšší příplatky za práci v sobotu a neděli
* flexibilní pracovní doba
* vynikající strava zdarma připravovaná našimi špičkovými kuchaři
* zaměstnanecké benefity (např. Sick Days, výměnné pobyty s jinými lázněmi, Multisport karta, O2 Family zvýhodněné mobilní volání a telefony pro celou rodinu, vstup do našeho bazénového centra zdarma, slevy na produkty a služby partnerů a mnohé další..)

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.