- 65 000 – 95 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Hledáme účetního profíka s praxí v zajištění kompletního českého účetnictví, ideálně se zkušeností i s účetnictvím slovenským a mezinárodním reportingem.
Potřebujeme k sobě dynamického vedoucího, přirozeného „people manažera“, který posune nejen účetnictví, ale celý tým kupředu.
Jste to Vy?
Pošlete své CV a přidejte se k obchodně-výrobní společnosti s přátelským přístupem, mezinárodním prostředím a zároveň rodinnou atmosférou.
Na pozici ACCOUNTING MANAGER Váš čeká:
Vedení účetního týmu a podpora jeho dalšího rozvoje,
Odpovědnost za účetní procesy a dodržování legislativy v ČR i na Slovensku.
Aktivní účast na měsíčních a ročních závěrkách, reportingu a komunikaci s auditory.
Příprava podkladů pro daňová přiznání, komunikace s externími poradci a úřady.
Spolupráce na implementaci a rozvoji nového systému MS DYNAMICS.
Reporting v mezinárodních standardech IFRS.
Podíl na finančním plánování a rozvoji celé agendy v rámci společnosti.
POŽADAVKY:Minimálně 7 let praxe v účetnictví a alespoň 4 roky praxe ve vedoucích účetních rolích.
Dobrá znalost angličtiny slovem i písmem pro komunikaci se zahraniční matkou.
Přirozená autorita, akčnost a schopnost efektivně reagovat na změny.
Velikým plus je zkušenost s přechodem na nový účetní systém.
Znalost českých účetních standardů, orientace v IFRS reportingu.
MS Excel na pokročilé úrovni, praxe s kontingenčními tabulkami nutností.
Zkušenost s větším ERP systémem je výhodou.
Ochota pracovat pár km severně od Prahy.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?