- Plný úvazek

HOFMANN WIZARD s.r.o.
Asistent/ka obchodního oddělení (m/ž) (A13065)
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost HOFMANN WIZARD s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Popis
Pro našeho klienta, technicky zaměřenou firmu, obsazujeme pozici Asistent/ka obchodního oddělení (m/ž). Jedná se o komplexní a samostatnou roli, která je vhodná jak pro muže, tak pro ženy.
Těšíme se na spolupráci!
- Budeš pravou rukou obchodního týmu – připravíš nabídky, objednávky a zadáš data do systému.
- Budeš pečlivě spravovat veškerou dokumentaci a organizovat smlouvy tak, aby vše perfektně fungovalo.
- Budeš mít na starosti administraci zákaznických objednávek a reklamací – hlídat, aby vše probíhalo hladce a včas.
- Když jsou obchodníci na dovolené nebo na školení, zastoupíš je a podpoříš je ve všem, co bude potřeba.
- Připravíš podklady na porady a budeš pravidelně reportovat, aby všichni byli vždy v obraze.
- Pomůžeš obchodním zástupcům s plánováním schůzek a budete společně držet krok.
- Na stejně pozici budete ve dvou, tak se můžete i výborně zastoupit v případě potřeby.
Požadujeme
- Praxe na obdobné pozici je podmínkou.
- Praxe ve firmě s technickým zaměřením je výhodou.
- SŠ/VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru.
- Velmi dobrá znalost MS Office (Excel, Word, Outlook); znalost SAP je výhodou.
- Velmi dobré komunikační dovednosti, pečlivost, organizovanost a schopnost efektivně řešit problémy.
Nabízíme
- Práce v mezinárodní společnosti s dlouholetou tradicí, kde máš možnost růstu a osobního rozvoje.
- Pružná pracovní doba s core hours od 9:30 do 15:00 – zbytek dne si můžeš plánovat podle sebe a domluvy.
- Možnost práce z domova po zaučení jeden den v týdnu, aby ses cítil/a opravdu pohodlně.
- Motivující finanční ohodnocení včetně příspěvků na penzijní a životní pojištění a ročních odměn.
- 5 týdnů dovolené, protože víme, jak je důležitý čas na odpočinek.
- MultiSport kartu pro aktivní relaxaci a sportovní vyžití.
- Komfortní kantýna přímo na pracovišti.
- Stravenky v hodnotě 180 Kč, abys měl/a vždy co dobrého na oběd.
- Slevy na naše produkty.
- Firemní kurzy angličtiny a další příležitosti k profesnímu vzdělávání.
- Příspěvky na dětské tábory, lyžařské výcviky a odměny za vysvědčení pro tvé nejmenší.
- Pravidelné firemní akce, kde se nejen pracuje, ale i baví.
- Pracoviště na Praze 4.



