O nás
TOP HOTEL Praha **** je kongresový hotel v srdci Evropy , který nabízí ubytování ve více než 500 pokojích a apartmánech, kongresové sály a salónky s kapacitou až 5 000 míst a kompletní konferenční služby, restaurace a bary s českou i mezinárodní kuchyní, catering, četné možnosti sportovního a relaxačního vyžití včetně wellness centra, jedinečné prostory rozlehlé Japonské zahrady a velké parkoviště.
Náplň práce:
- zajištění kontrolních procesů ve firmě
- kontrola a analýza finančních výsledků jednotlivých středisek
- kontrola a analýza účetnictví
- zodpovědnost za kontrolu podkladů a včasná podání daňových přiznání
- tvorba rozpočtů
- zpracování finančních reportů
- zajištění bezproblémové spolupráce a kontroly outsourcingové společnosti
- vyhodnocování plánovaných a skutečných dat včetně interpretace výsledků
Co od Vás očekáváme:
- VŠ vzdělání ekonomického směru
- min 3 roky praxe na obdobné pozici ve finančním oboru
- velmi dobrá znalost účetnictví a legislativy v oblasti financí
- znalost MS Office
- organizační a řídící schopnosti
- samostatnost, profesionální a odpovědný přístup
- analytické myšlení
Co Vám můžeme nabídnout:
- pracovní smlouva na dobu neurčitou
- firemní stravování
- MultiSport Benefit
- příspěvek na penzijní připojištění
- 5 týdnů dovolené
- zaměstnanecké slevy na služby v rámci hotelu zaměstnanecké slevy na cukrářské a další výrobky
- školení
- parkování v areálu hotelu zdarma
- stabilní zázemí velké hotelové společnosti
- vynikající finanční ohodnocení
- příjemné pracovní prostředí v týmu fajn kolegů
- dobrá dostupnost na lince metra „C“ Chodov
Benefity
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření a pojištění
- Přátelské prostředí
- Závodní stravování
- Občerstvení na pracovišti
- Fitness na pracovišti
- Masáže na pracovišti



