- 80 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Společnost PROMA REHA, s.r.o., přední český výrobce vybavení pro zdravotnická zařízení, hledá zaměstnance na pozici „ASISTENT/-KA BACK OFFICE“. Jeho/jejím hlavním úkolem bude podpora obchodního týmu. Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Náplň práce: tvorba cenových nabídek; zpracování veřejných zakázek; zadávání objednávek do systému; komunikace se zákazníky a jejich podpora při výběru zdravotních pomůcek; podpora obchodních zástupců v terénu; zástup obchodníka z oblasti zdravotních pojišťoven – vyřizování poukazů zdravotních pomůcek; komunikace se zdravotními pojišťovnami; zpracování měsíčního vyúčtování poukazů pojišťovnám; koordinace závozů a svozů lůžek pro pojišťovny.
Požadavky: SŠ vzdělání s maturitou (obor ekonomie nebo administrativa); výborné komunikativní schopnosti a ochota učit se novým věcem; samostatnost a spolehlivost (přicházet s vlastními návrhy řešení); pozitivní a zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům; časová flexibilita; dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Internet).
Znalosti a zkušenosti, které jsou výhodou: znalost práce v informačním systému Helios Orange; znalost programu Money S3.
Zaměstnavatel nabízí: zajímavou a odpovědnou práci v prostředí stabilní společnosti; možnost osobního a profesního růstu; firemní benefity.
V případě zájmu o uvedenou pracovní pozici zašlete svůj strukturovaný životopis a motivační dopis na e-mail e-mail přes , tel. kontakt: zobrazit tel. číslo .
Pokud Vás zaměstnavatel nebude kontaktovat do 3 týdnů od zaslání životopisu, berte to prosím tak, že byla dána přednost jiným kandidátům, kteří lépe vyhovují požadavkům na danou pozici.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.