- 34 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme tréninková a vzdělávací společnost. V České republice působíme od roku 1996 a naším cílem je pomoci klientům, aby byly jejich firmy skvěle zorganizované, každý pracovník věděl, co má dělat a na pracovišti panovala dobrá atmosféra. Do podnikání vnášíme zdravý rozum a etiku a chceme, aby naše klienty těšila práce tak jako nás.
Máš dobré organizační schopnosti a baví tě administrativní práce?
Do našeho pražského týmu hledáme posilu na administrativní pozici
“Technické zajištění a příprava seminářů”
Dokážeš si práci zorganizovat a udržovat v ní systém?
Preferuješ různorodou práci a baví tě pracovat s lidmi?
Jsi ochotný/á udělat i nějakou práci navíc a dělá ti radost, když někomu pomůžeš?
Pokud ano, tak možná hledáme právě tebe.
Budeš mít na starosti kompletní přípravu našich seminářů či konzultací po technické stránce, včetně občerstvení a materiálů. Budeš pracovat s naším informačním systémem, písemně i ústně komunikovat s klienty a spolupracovat s našimi obchodníky, aby každá naše akce (seminář či konzultace) proběhla na jedničku.
Tvým úkolem bude také zajistit hladký průběh našich seminářů, budeš pravou rukou pro trenéry a účastníky akcí.
Výsledkem tvé práce bude bezchybně připravená akce, včas informovaní účastníci akcí a také trenér.
Tato pozice je u nás velmi důležitá, protože může velkou měrou ovlivnit, zda bude akce úspěšná.
Pro tuto pozici není potřeba žádná speciální praxe. Záleží nám na tvém přístupu a ochotě se učit.
Na této pozici je člověk v kontaktu s klienty a lidmi z našeho týmu, takže je důležité, abys rád/a pracoval/a a komunikoval/a s lidmi.
Hodit se ti bude schopnost být časově flexibilní (někdy je potřeba zůstat déle, ale jindy zase můžeš odejít dřív), uživatelská znalost MS Office (Excel, Word). Pro tuto práci je dobré, když si člověk umí stanovit priority a dokáže být iniciativní.
Angličtina není nutná, ale pokud ji ovládáš, je to výhoda.
Těšíme se na člověka, který je ochoten se vzdělávat a zvyšovat své schopnosti, a který potřebuje, aby jeho práce měla smysl. Takovému nabízíme nápaditou práci, podporu, samostatnost a důvěru - a také prima spolupracovníky. Dostaneš u nás kompletní zaškolení, možnost absolvovat zdarma všechny naše semináře a kurzy a budeš mít možnost ovlivnit výši své mzdy.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?