- Plný úvazek
Rád/a pomáháte lidem v nouzi?
Chcete, aby Vaše práce měla opravdu smysl?
Jste komunikativní a zároveň i flexibilní člověk?
Pak hledáme právě Vás!
Co bude Vaše náplň práce?
- Celkové zajištění asistenčního zásahu klientům, kteří se ocitli v nouzové situaci (samostatně i v týmové spolupráci)
- Poskytování pomoci tzv. Home Assistance, což znamená poskytnutí pomoci při haváriích v domácnostech, vyžadujících neodkladné řešení nebo organizační podporu
- Telefonická i písemná komunikace s opraváři, klienty, obchodními a dalšími partnery
- Administrativní vedení případu – práce se specializovaným SW, zpracování hovoru, příchozích e-mailů, faxů a SMS zpráv od klientů, apod.
- Zajištění služeb infolinky
Jak by měl vypadat profil ideálního kandidáta?
- SŠ vzdělání s maturitou
- Český nebo Slovenský jazyk slovem i písmem
- Skvělé komunikační dovednosti
- Schopnost asertivního jednání
- Dobré organizační dovednosti
- Umění rychle zanalyzovat situaci
- Ochotu pracovat v třísměnném provozu
Co Vám můžeme na oplátku nabídnout?
- Práci na HPP na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou při oboustranné spokojenosti
- Práci ve skvěle zajištěné a stále rostoucí společnosti (člen mezinárodní finanční skupiny Allianz SE)
- Spolupráci s naprostými profesionály v přátelském kolektivu
- Moderní klimatizované, dobře dostupné a zcela bezbariérové pracoviště
- Kompletní odborné zaškolení v rámci pracovní doby
- Získání zkušeností a nových znalostí z oblasti pojišťovnictví a komunikace
- Široká škála zaměstnaneckých benefitů
Nástup: ihned či dohodou
Místo výklonu práce: Praha – 7 Holešovice, skvěle dostupné MHD