- 27 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
místo výkonu práce : Krnov
Co bude Vaší náplní práce?
" Odpovědnost za plnění plánů ve svěřeném úseku
" Úzká spolupráce s jednotlivými úseky společnosti
" Odpovědnost za efektivní využívání zdrojů a dodržování technologických postupů
" Příprava zakázek, jejich rozbor a kompletace pro realizaci
" Komunikace se stavbou, operativní řešení potřeb stavby
" Příprava podkladů pro nákup materiálu
Co od Vás očekáváme?
" SŠ/VŠ vzdělání technického směru
" prokazatelnou praxi na obdobné pozici
" znalost práce na PC (MS Office, výhodou znalost programu Helios)
" schopnost pracovat samostatně i v týmu
" aktivní a maximálně zodpovědný přístup k práci
" vyjednávací schopnosti, komunikativnost, výborné organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, průbojnost
" flexibilitu a odolnost vůči stresu
" řidičský průkaz sk. B
Co Vám za to nabízíme?
" Platové podmínky od 23.000,– Kč
Na co se můžete těšit
" Zázemí stabilní, úspěšné a stále se rozvíjející společnosti
" Přátelské pracovní prostředí
" Možnost seberealizace a uplatnění svých zkušeností a znalostí
" Příležitost k profesnímu růstu a osobnímu rozvoji
" Služební auto
" Mobilní telefon
" Notebook
" Stravenky, odměny a další benefity
Místo pracoviště: Krnov
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, doba určitá rok, poté doba neurčitá
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím svůj strukturovaný životopis s fotografií na e-mail e-mail přes
Stravenky, odměny, další benefity
Z : 20.6.2018 A : 14.8.2018

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.