- Plný úvazek
O nás
Společnost Servis-Centrum CZ s.r.o. se již od svého založení v roce 1995 stala významným servisním střediskem specializující se na opravy a údržbu komunálních nástaveb, návěsů, přívěsů a speciálních vozidel. Mimo jiné poskytuje i služby v oblasti montáží nástaveb, prodej náhradních dílů či poradenskou činnost. Celý tým plně kvalifikovaných a hlavně zkušených zaměstnanců spolu s moderním technickým zázemím zajišťují kvalitní a rychlý servis. Všem zákazníkům nabízí společnost Servis-Centrum zcela individuální přístup tak, aby potřeby zákazníka byly v největší možné míře, včas a hlavně kvalitně naplněny. Počátkem roku 2021 se společnost Servis-Centrum stala součástí skupiny Komunální technika holding.
Náplň práce:
- Příprava podkladů k fakturaci a formálních dokumentů
- Příprava a organizování pracovních cest
- Provozní administrativa - korespondence, telefonická a e-mailová komunikace
- činnosti spojené s agendou back office
Co od Vás očekáváme:
- znalost cizího jazyka výhodou
- dobrá znalost práce na PC (Outlook, Word, Excel)
- komunikační a organizační schopnosti, spolehlivost a loajalita
- samostatný přístup k práci, pečlivost, zodpovědnost
Co Vám můžeme nabídnout:
- 25 dní dovolené
- Jazykové kurzy – skupinové, individuální
- Stravenkový paušál (finanční příspěvek přímo do vaší mzdy)
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Notebook a mobilní telefon
- Volno navíc
- Firemní akce (Vánoční večírek, teambuildingy a další)
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Parkoviště