- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro studenty
Hledáme kolegyni na pozici asistentka obchodního oddělení. Náplní práce je objednávání zboží a spotřebního materiálu u tuzemských i zahraničních dodavatelů. Vedení skladové evidence nakoupených a vyrobených položek. Administrativa spojená s expedicí zboží. Administrativní zpracování nabídek zákazníkům dle instrukcí obchodníků. Zpracování dat do systému. Příprava podkladů pro obchodní jednání (propagační materiály, zajištění prostor, občerstvení apod.)
Nutné je být teamovým hráčem v malém kolektivu, ochota, pečlivost, organizační schopnosti, znalost základů účetnictví, angličtina na úrovni B1 – běžná mailová komunikace, uživatelsky rutinní práce na PC. Výhodou je psaní všemi deseti, používání operačního systému Apple, znalost cloudového úložiště.
Pozice se jeví jako vhodná pro absoloventku Obchodní akademie či školy s ekonomickým zaměřením. Pracovní doba po-pá 7:30 – 16 hodin. Místo výkonu práce Klecany. Lze si sjednat i zkrácenou pracovní dobu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?