- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
Společnost ZP-TECH, s.r.o., český výrobce vybavení pro zdravotnická zařízení, hledá posilu do svého obchodního týmu – zaměstnance na pozici „ASISTENT / ASISTENTKA VEDOUCÍHO SERVISNÍHO ODDĚLENÍ“. Jeho/jejím hlavním úkolem bude administrativní správa servisního oddělení.
Pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou dovolenou), plný pracovní úvazek. Nástup možný ihned.
Náplň práce: kontaktování zákazníka o příjezdu servisního technika, archivace vystavených faktur, evidence a tvorba smluv zapůjčených výrobků do domácností, příjemky faktur, zadání vyhotovených servisních prací do systému Helios, tvorba cenových nabídek, podání listovních zásilek, příjem objednávek servisních prací, rozesílání upomínek za neuhrazené faktury.
Požadavky: SŠ vzdělání s maturitou (obor ekonomie nebo administrativa), anglický jazyk úroveň B1, řidičský průkaz sk. B, znalost práce s Helios výhodou, komunikativní schopnosti a ochota učit se novým věcem, samostatnost a spolehlivost, pozitivní a zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům, dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, internet).
Zaměstnavatel nabízí: flexibilní pracovní dobu, 25 dní dovolené.
V případě zájmu o uvedenou pracovní pozici zašlete svůj strukturovaný životopis a motivační dopis na e-mail: e-mail přes , tel. kontakt: zobrazit tel. číslo .

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.